Reklama

Reklama https://www.databazeknih.cz/img/books/10_/107143/bmid_reklama-rjt-107143.jpg 4 8 3

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům... celý text

5
5
4
1
3
1
2
1
1
0
odpad  
0

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Štítky knihy

reklama a propagace

Autoři knihy

Jitka Vysekalová
česká, 1941
Jiří Mikeš
česká, 1942

Kniha Reklama je v

Právě čtených1x
Přečtených11x
Čtenářské výzvě1x
Knihotéce5x
Chystám se číst6x
Chci si koupit1x