Reklama diskuze
Jitka Vysekalová , Jiří Mikeš
Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům... celý text
Diskuze o knize (0)
Přidat komentářŠtítky knihy
Kniha Reklama je v
Právě čtených | 1x |
Přečtených | 11x |
Čtenářské výzvě | 1x |
Knihotéce | 5x |
Chystám se číst | 6x |
Chci si koupit | 1x |