Manažér zákazníka (Návod na úspech v konkurenčnej súťaži))
Wolfgang Maderthaner
Kniha sprostredkúva filozofiu marketingu a zároveň ponúka do budúcnosti recept na úspešný predaj. Ako manažér zákazníka sa predávajúci musí úplne preniesť na stranu zákazníka a tam z jeho pohľadu a v jeho reči riešiť problémy zákazníka a pomáhať mu pri realizácii jeho možností.
Literatura naučná Ekonomie a obchod Osobní rozvoj a styl
Vydáno: 1991 , Slovenské pedagogické nakladateľstvoOriginální název:
Der KundenManager: Das Erfolgskonzept im Verdrängungswettbewerb , 1987
více info...
5 | 0 | |
4 | 1 | |
3 | 0 | |
2 | 0 | |
1 | 0 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Štítky knihy
management podnikání marketing podnikatelé motivační knihy obchodování, prodej obchodní jednání smlouvy zákazníci