Manažér zákazníka (Návod na úspech v konkurenčnej súťaži))

Manažér zákazníka (Návod na úspech v konkurenčnej súťaži)) https://www.databazeknih.cz/img/books/34_/345567/mid_manazer-zakaznika-navod-na-uspech-v-FTu-345567.jpg 4 1 0

Kniha sprostredkúva filozofiu marketingu a zároveň ponúka do budúcnosti recept na úspešný predaj. Ako manažér zákazníka sa predávajúci musí úplne preniesť na stranu zákazníka a tam z jeho pohľadu a v jeho reči riešiť problémy zákazníka a pomáhať mu pri realizácii jeho možností.

Literatura naučná Ekonomie a obchod Osobní rozvoj a styl
Vydáno: , Slovenské pedagogické nakladateľstvo
Originální název:

Der KundenManager: Das Erfolgskonzept im Verdrängungswettbewerb , 1987


více info...
5
0
4
1
3
0
2
0
1
0
odpad  
0

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Štítky knihy

management podnikání marketing podnikatelé motivační knihy obchodování, prodej obchodní jednání smlouvy zákazníci

Autorovy knížky

Wolfgang Maderthaner
rakouská, 1954
1991  80%Manažér zákazníka (Návod na úspech v konkurenčnej súťaži))