Formativní hodnocení ve výuce

Formativní hodnocení ve výuce https://www.databazeknih.cz/img/books/30_/304930/bmid_formativni-hodnoceni-ve-vyuce-7xo-304930.jpg 3 11 2

Publikace se zabývá formativním hodnocením ve škole. Jedná se o kvalitativní hodnocení, jehož účelem je přinést žákům užitečnou informaci o jejich aktuálním stavu vědomostí a dovednostní s cílem zlepšit jejich výsledky a naučit žáky přijímat hodnocení jako přirozenou součást života. Kniha si klade za cíl zorientovat čtenáře v aktuálních trendech hodnocení žáků a tématech, jako je stanovování kritérií hodnocení, poskytování zpětné vazby, práce s chybou, rozvoj sebehodnocení a vrstevnického hodnocení. Ve srovnávacím kontextu poukazuje na hlavní cesty rozvoje formativního hodnocení a na možnosti jejich využití při zvyšování kvality výuky na českých školách. Teorie je doplněna ukázkami s konkrétními nástroji a technikami formativního hodnocení, příklady z praxe a autentickými výroky učitelů a žáků. To vše by mělo pomoci převést teoretické poznatky do každodenní praxe.... celý text

5
0
4
6
3
2
2
2
1
1
odpad  
0

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Štítky knihy

vzdělávání pedagogický výzkum evaluace, hodnocení základní škola

Autoři knihy

Karel Starý
česká, 1961
Veronika Laufková
česká, 1986

Kniha Formativní hodnocení ve výuce je v

Přečtených12x
Knihotéce2x
Chystám se číst7x