Formativní hodnocení ve výuce

od:

Formativní hodnocení ve výuce

Publikace se zabývá formativním hodnocením ve škole. Jedná se o kvalitativní hodnocení, jehož účelem je přinést žákům užitečnou informaci o jejich aktuálním stavu vědomostí a dovednostní s cílem zlepšit jejich výsledky a naučit žáky přijímat hodnocení jako přirozenou součást života. Kniha si klade za cíl zorientovat čtenáře v aktuálních trendech hodnocení žáků a tématech, jako je stanovování kritérií hodnocení, poskytování zpětné vazby, práce s chybou, rozvoj sebehodnocení a vrstevnického hodnocení. Ve srovnávacím kontextu poukazuje na hlavní cesty rozvoje formativního hodnocení a na možnosti jejich využití při zvyšování kvality výuky na českých školách. Teorie je doplněna ukázkami s konkrétními nástroji a technikami formativního hodnocení, příklady z praxe a autentickými výroky učitelů a žáků. To vše by mělo pomoci převést teoretické poznatky do každodenní praxe....celý text

https://www.databazeknih.cz/images_books/30_/304930/formativni-hodnoceni-ve-vyuce-htq-304930.jpg 2.52
Žánr:
Psychologie a pedagogika
Vydáno:, Portál
více informací...
Nahrávám...

Komentáře (1)

Janca13
31.10.2017

Na knihu jsem se těšila. Škoda, že tam byla opravdu spíše jen ta teorie, výzkumy, srovnání se zahraničím. Doufala jsem, že tam budou nějaké konkrétní ukázky, což teda bohužel nebyly. Jen prázdné ukázky formulářů a tabulek, které se někde využívají.


Autoři knihy

Karel Starý

Karel Starý
česká

Veronika Laufková

Veronika Laufková
česká

Uživatelé mají knihu

v Přečtených3x
v Knihotéce1x
v Chystám se číst3x