Formativní hodnocení ve výuce zajímavosti
Karel Starý , Veronika Laufková
Publikace se zabývá formativním hodnocením ve škole. Jedná se o kvalitativní hodnocení, jehož účelem je přinést žákům užitečnou informaci o jejich aktuálním stavu vědomostí a dovednostní s cílem zlepšit jejich výsledky a naučit žáky přijímat hodnocení jako přirozenou součást života. Kniha si klade za cíl zorientovat čtenáře v aktuálních trendech hodnocení žáků a tématech, jako je stanovování kritérií hodnocení, poskytování zpětné vazby, práce s chybou, rozvoj sebehodnocení a vrstevnického hodnocení. Ve srovnávacím kontextu poukazuje na hlavní cesty rozvoje formativního hodnocení a na možnosti jejich využití při zvyšování kvality výuky na českých školách. Teorie je doplněna ukázkami s konkrétními nástroji a technikami formativního hodnocení, příklady z praxe a autentickými výroky učitelů a žáků. To vše by mělo pomoci převést teoretické poznatky do každodenní praxe.... celý text
Zajímavosti
Zatím zde není žádná zajímavost, ocenění knihy, související novinky, ani citáty.
Štítky knihy
vzdělávání pedagogický výzkum evaluace, hodnocení základní škola
Kniha Formativní hodnocení ve výuce je v
Přečtených | 12x |
Knihotéce | 2x |
Chystám se číst | 7x |