Pár nápadů na vylepšení webu


LordSnape
LordSnape 23.02.2022 v 12:38

@Dan Když přidáváte tolik věcí a novinek, proč teda ta sekce Novinek tady chybí v nějakém nepřehlédnutelném odkazu? V zápatí to nevidím nikde. Pamatuji si, že to tam bylo.

A co sekce, kde umožňujete za malý poplatek vypnout reklamy na webu? Proč to není nikde vidět, aby to lidé využívali a "nehejtovali" zbytečně?

Nebyla to pomluva, ale spíše taková paralela po mém nedávném styku s technickou podporou DK. Našel jsem vám bug, protože jste něco změnili a nepohlídali si to, a stejně byl za blbečka. :-)

A když nejste korporát, proč mi strháváte kredity i za blbé prodloužení poptávkových inzerátů? U nabídek to pochopím, ale u poptávek je to korporátní manýr.

Pokud jste teda chtěli všichni nějakou zpětnou vazbu, tak tady je. Myslím si, že je opodstatněná a celkem jasná.

Text příspěvku byl upraven 23.02.22 v 14:57

Eldar80
Eldar80 23.02.2022 v 22:55

Mám poznámku k tomu co nakousl LordSnape. Když už se platí za prodlužování inzerátů, tak bylo by možné tam umístit počitadlo, kolikrát jsem to prodloužil? U levných neprodejných knih je možné začít poměrně brzo prodělávat.

siena
siena 24.02.2022 v 06:14

Uživatel svůj příspěvek odstranil.

LordSnape
LordSnape 27.02.2022 v 14:41

@Eldar80 Takové knihy dávám do knihobudky na nádraží v Rakovníku. Bohužel to rozeberou pobertové a bezdomovci a ke čtenářům se to nedostane. Odvezl jsem takhle 2 celé banánovky - knihy v super stavu, některé nečtené, ale prodávat je po 40 - 50 Kč se mi nechtělo, protože v obci nemáme poštu ani Zásilkovnu a je to složitější pro mě s časem. A druhý den tam samozřejmě ani v jedné polici u vlaku i autobusáku nic mého nebylo. Pak jen vidíš, jak se plní bazar tady stejnými tituly... Takže jsem pro za kredity nechat nabídky, ale u poptávek bych to okamžitě zrušil.

Text příspěvku byl upraven 27.02.22 v 14:43

Corso
Corso 23.03.2022 v 07:36

Navrhujem citatelom ktori dosiahli 666 prispevkov, pripadne az 666 hodnotiacich komentarov ku kniham udelit titul ''Dábelský čtenář'' ''Diabolský čitateľ''. Za 1000 pripevkov este meno titulu nemam vymyslene :)

Lenka.Vílka
Lenka.Vílka 23.03.2022 v 08:21

Když tady někdo minule navrhnul seznam nejoblíbenějších uživatelů, tak mu bylo odpovězeno: nechte se překvapit, děláme na tom. Tazatel byl na prvním místě. (Nebo minimálně na bedně, už si to nepamatuji přesně. Ale určitě mě klidně opraví. To on rád.) Náhoda je potvora :O tak mu to trochu polechtalo ego. Ale potom spadnul. Já bych to nedělala. Deprese, že mi chybí jeden komentář do cíle, když mám čtenářskou krizi, jsou ty nejhorší...

Text příspěvku byl upraven 23.03.22 v 08:30


milos0839
milos0839 26.03.2022 v 11:47

Chápu, že je bazar placený. Co mi ale vadí je, že není možné vkládat knihy hromadně např. nahráním tabulky ve formátu CSV.

Koka
Koka 07.04.2022 v 19:39

Nejsem zastáncem toho, aby zde u názvů knihy byly dopsány různé "specifikace", např. ilustrované vydání, limitovaná edice a pod.
Ale když už tomu tak je:
https://www.databazeknih.cz/knihy/harry-potter-a-fenixuv-rad-ilustrovane-vydani-493530
a já si toto připravované ilustrované vydání vložím do rubriky Chci si koupit, přičemž je u něj napsáno, že "Toto vydání ještě nevyšlo. Předpokládá se, že vyjde 30. 12. 2022", pak nerozumím, proč mi vzápětí přijde do osobních zpráv informace, že tato kniha, kterou si chci v prosinci (!), až vyjde (!!), koupit, se nabízí v bazaru. Je jasné, že se nenabízí, nabízejí se tam jiná, starší, neilustrovaná vydání.
Šlo by tedy něco udělat, aby Chystám se číst, Chci si koupit, atd. atd. se vztahovalo jen a pouze k tomu vydání, které si sama označím?

Lenka.Vílka
Lenka.Vílka 08.04.2022 v 06:25

V jednom má Koka pravdu, v druhém ne.
Proč se rozdělila vydáno na dva sloupečky, aby bylo zvlášť české a slovenské vydání? Aby to lidi poznali. Sice to šlo často poznat podlé anotace, ale i tak nevěděli. Dopisování do názvu smysl dává v případě, pokud chce někdo konkrétní vydání. Třeba to s ilustracemi, protože podobnou logikou, by to nikdo nenašel v anotaci. Jestli této teorii věřím na tisíc procent? Bohužel ano :(
Problém je v tom, že tohle je často u knihy vedeno jako součást názvu. Takže není jediný důvod, proč to nepřevádět i sem.
Ale jo, je fakt vtipný, když na tohle chodí tyhle hlášky. A teď si vemte tuhle legraci: chci si koupit knihu, která znovu vyjde, protože je rozebraná. Nejdřív mi přijde, že si na ní mohu podat inzerát, kdyby jí někdo měl, až vyjde. V bazaru není. A teď mi najendou u knihy svítí, že někdo nabízí. Super? Já bych totiž raději to první vydání. Ale všechno je jinak. V bazaru je už to nové vydání. A u něj napsáno:
"NOVÁ KNIHA ze současné distribuce!!! Kniha vyjde 23. 5. 2022. Knihu je možné převzít osobně v Liberci v naší prodejně, někdy i v okolních městech, nebo ji zaslat, nejlépe do zásilkovny. Podívejte se prosím na můj profil, je tam rozcestník na další profily, na kterých si můžete vybrat další knihy (do jednoho společného balíčku)... Více informací o zasílání včetně ceníku přepravy v mém profilu...
Stav knihy: nová"
Což je přímé přiznání, že prodejce nabízí něco, co nemá. A není tohle dost velká stížnost u palců dole v hodnocení? "Nabízí, co nemá." Jenže tohle je ok, protože má prodejce dobré ceny. Ale i tak si knihu koupím v předprodeji u vydavatele, tím ho podpořím dostatečně.
Takže podporuju navrh Koka a rozšiřuju o návrh, aby bylo možné dávat do bazaru na prodej pouze knihy, které již vyšly...

Text příspěvku byl upraven 08.04.22 v 07:18

Alto98
Alto98 30.05.2022 v 09:08

Zdravím,
uvítal bych, aby soukromá poznámka u knihy zůstala trvale, dokud ji případně nesmažu. Příklad: mám knihu v "chystám se číst", u ní poznámku. Po přeřazení knihy do "právě čtené" poznámka zmizí.
Díky.

Shashlick
Shashlick 28.06.2022 v 14:29

Bylo by možné nastavit vypnutí Upozorění "Kniha XXX, kterou jste si přidali do seznamu Chci si koupit, je právě nabízena v bazaru. Podívejte se."

Pokud bych si ji chtěl koupit hned přes bazar, tak bych se do bazaru podíval rovnou, nepotřebuji na to upozornění. Takto ho musím (ne pokaždé, ale často) odmazat.

Díky alespoň za zvážení.

Eldar80
Eldar80 28.06.2022 v 21:38

Souhlasím s Shashlick. Tohle upozornění je jedině otravné a je k ničemu.

xxBILLY
xxBILLY 29.06.2022 v 00:28

Mám problém s novými zájemci, kteří se přihlásili na DK poprvé. Napíší mi zprávu, že
mají zájem o knihu. Já jim odpovím, ale zájemci zatím odešli, nebyli on line.
Pak se nedokáží přihlásit a nemůžou si tím pádem přečíst mou odpověď.
A je po obchodu, stalo se mi to tento týden u třech zájemců, jeden naštěstí napsal
ve zprávě svůj telefon, tak jsem mu volal ,že má odpověď na DK, tak se snažil,
ale ale nedokázal se na DK vrátit, tak jsme obchůdek uzavřeli SMSkami.
Dnes se přihlásila jedna nová zájemkyně, zůstala na DK online bez přerušení
a obchod proběhl v pořádku.
Odpověď z technické podpory, že
a) dotyčný odpoví na více inzerátů a kdo se ozve dříve tak tam obchod uskuteční
- u tohoto zájemce nepřichází v úvahu, tu knihu nikdo jiný na DK nenabízí,
b) napíše pár zpráv a už se sem na DK nevrátí. Ani si nepřečte zprávy.
Obávám se, že to nemusí být v mém případě.
Napsal jsem podpoře názvy nicků, požádali si o ně. Odpovědi jsem se nedočkal.
Máte prosím někdo také takové zkušenosti s novými nicky?
Děkuji za případnou odpověď.

xxBILLY
xxBILLY 29.06.2022 v 00:35

Mám k tomu nápad, k pokynům pro nové zájemce co si tu založí nick, tak poradit
jim, aby v první zprávě co zde napíší, uvedli své číslo na mobil pro případ, že se
po přerušení nedokáží vrátit zpět na DK, tak ho může inzerent kontaktovat.

Lenka.Vílka
Lenka.Vílka 29.06.2022 v 09:58

Naklikám, co chci koupit, a potom najedu do upozornění, a smažu. Zlehčím to svou upřímnosti: tohle je vážně to nejmenší peklo zde. Co třeba udělat to, aby vyhledávání fungovalo, jak má? Nevšimla jsem si, že by se za tu dlouho dobu něco změnilo...teď nemám na mysli, že člověk až po dlouhodobé práci pochopí princip hledání, takže je skoro třeba nápovědy na to, jak používat vyhledávač :/
Mám na mysli to, že by to chtělo, aby se vyhledání nechovalo jako zmatené ztracené dítě...a zvládlo to, co se už tady všechno řešilo...

Text příspěvku byl upraven 29.06.22 v 10:03

Zetuška
Zetuška 29.06.2022 v 10:02

xxBILLY
ano stává se mi to také, ale šlo to pak hlavně přes e-mail, který naštěstí uvedli hned při první zprávě a také, když chtějí vidět další fota knížek, zde se to do zprávy nedá přiložit.
Ale je také pravda, že dost lidí jen tak zkouší a už se neozve ani po třech dnech, přestože se vrátili, dle přihlášení. Naštěstí toho nemám moc v prodeji, tak není takové kvantům případů jako u vás, kde to asi může být v domlouvání zdlouhavé a jak uvádíte, pro ně i vás krkolomné... snad se to změní...

Text příspěvku byl upraven 29.06.22 v 11:44

LordSnape
LordSnape 29.06.2022 v 11:16

@xxBILLY Taky se mi to stalo, ale nemůžete soudit dle nabídky jen na DK. Někteří píšou na x různých webů a když se jim ozvou na Trhu knih např. tak už se nepřihlásí a o obchod nemají zájem. Pokud zájem má, v čem tkví problém, že se nemůže přihlásit tady?

xxBILLY
xxBILLY 29.06.2022 v 12:22

To právě nevím.
Domnívám se, že máte pravdu. někteří lidé jsou nezodpovědní a nebo si to
neuvědomují, že nelze odpovědět okamžitě na jejich zprávy. Neříkám, že za to může DK, ale nějaké řešení by najít mohla, takto přichází též o obchody. Uvádění telefonu nebo
emailu do první zprávy by hodně pomohlo.

Marthas
Marthas 29.06.2022 v 20:51

To xxBilly: Myslím, že vámi daný člověk nevyplnil při registraci pole e-mail, takže pokud zapomněl heslo. Nemohl se sem už přihlásit.
Též mám zkušenost s takovým obchodem, ale ne zde. Zde se mi spíše stalo, že jsme byly domluveny, slečna měla zaplatit, nezaplatila a tak kniha neodešla. Žádná omluva a žádné vysvětlení nic.
Jinak souhlasím se Zetuškou, dost lidí prostě zkouší a pak už se neozvou. I s LordemSnapem ozvou s jednou zde a x-krát jinde a co je pro ně nejvýhodnějš si vyberou. A ty statní nezruší.
Zkušenost od jinud. Nabízela jsem knihu za stovku, ozval se mi pán. Podepsal se. Já zrovna tehdy nebyla doma. Odpověděla jsem mu druhý den. Pán už se nepřihlásil a jelikož neuvedl žádný jiný další způsob kontaktu. Mohla jsem ho odepsat. Obchod jsem pak okomentovala po dvou letech. A od té doby nikdo další zájem neměl.

xxBILLY
xxBILLY 29.06.2022 v 22:23

Marthas: Děkuji.
Ano, i to se mi někdy stává, že někdo slíbí koupi, udá údaje, nezaplatí a už
nepřijde. To neřeším, tam může být mnoho příčin.
Zaujal mě Vaše velmi důležitá připomínka, že daný člověk nevyplnil při registraci pole e-mail, a pokud zapomněl heslo, nemohl se už přihlásit. Neznám totiž všechny podmínky přihlášení. A noví zájemci mohou lehce zapomenout heslo.

jelito
jelito 30.06.2022 v 08:58

Marthas: Nesmsyl. Bez vyplněného emailu se vůbec nedá zaregistrovat. Navíc je potřeba ho ověřit, teprve po ověřeným emailu se dá na stránky poprvé přihlásit

Marthas
Marthas 30.06.2022 v 19:24

To jelito: Pravda, už je to nějaká doba, co jsme tu registrovaná. Nemusím si to pamatovat dobře, pak je tu možnost, že vyplnil e-mail, nechal ho ověřit a pak ho z nějakého důvodu smazal. Pamatujete "masovku", ten červ, co nám sem nasadili, než se s ním admin vypořádal. Udělal v nějakých účtech změny. Změnil pohlaví, "ukradl" maily a změnil je na nesmysly. Bavila jsem se o tom tehdy s tenaxem a ten mi říkal, že e-mail smazal ( ten smyšlený tím červem) a svůj původní už nepřidal a přesto sem pak chodil a mohl se přihlašovat.
Anebo je možné, že i měl, zde i zavedený mail, ten uživatel, ale má nějak blbě nastavenou schránku. Mně jednou jedna zákaznice říkala, že na to, že jsem se jí ozvala přišla náhodou. A když jsem se jí ptala, jak je to možné, že systém automaticky generuje upozornění o reakci na nabídku či poptávku a zasílá ji do e-mailu. Tak jsme pak spolu zjistili, že jí e-maily z DK chodily do Spamu.
To XXBilly: Není zač. To co píši, jsou pouze mé teorie, jak to mohlo být. Samotnou by mne zajímal skutečný důvod. A zkušenosti, o ty se ráda podělím. Lepší je je hodit sem, než je zapomenout. Zvlášť, když se můžou ještě hodit.

Text příspěvku byl upraven 30.06.22 v 19:28

xxBILLY
xxBILLY 01.07.2022 v 09:49

Marthas: Tak dnes jsem měl také takový případ - čtyři dny jsem čekal na odpověď od zájemkyně, ale ne nového nicka, , a dnes mi napsala, že jí chodily odpovědi do spamu
a knihu si koupila jinde. Omlouvala se, kam jí tedy chodily zprávy od jiného
prodejce jsem se nedozvěděl. Ale alespoň se mi ozvala. Obchod je fuč.
Mám tu dalšího zájemce o jinou knihu, čekám opět již 3 dny, zatím bez odezvy.
Je to zvláštní. :-)

Marthas
Marthas 01.07.2022 v 21:55

To XXBilly: Chtělo by to asi někam výrazně doplnit upozornění, že si zájemci mají v e-mailu nastavit DK jako bezpečnou adresu, než se ozvou na inzerát. Blbý je, že já to mám jinde přímo v profilu, ale většina lidí ten text, než se ozve, ani nečte, takže si stejně nepomůžu.
Stejně jako se většina lidí na DK vyskytuje bez znalosti nápovědy a o nás, takže by nemělo ani smysl, kdyby to admin někam tam doplnil. Chce to získat od nich, dokud píšou i jiný kontakt, a když se neozývají použít ten.
Alespoň byla zdvořilá. Budu držet pěsti.

xxBILLY
xxBILLY 01.07.2022 v 22:19

Marthas: Děkuji,
Ano, nebo by stačilo do přihlašovacích pokynů přidat upozornění, aby do první zprávy
na inzerát napsali své číslo na mobil.
Máte pravdu, že většina lidí nečte Profil prodejce, ani si případně nepřečtou
detail u nabízené knihy. Nekoupí jeden, koupí někdo jiný, já to mám jako koníček
k důchodu. Kupuji knihy jen kvůli mé ženě, je knihomolka a jinak se nikam ze zdravotních důvodůnedostane. A pak něco prodám nebo daruji.
Teď tu mám expertku !!! - zájemkyni, jednou za 4 dny napíše zprávu ať jí pošlu
číslo účtu ale jak mám knihu poslat a kam nenapíše. :-) Přitom je on line na DK.
Všechny pokyny a způsoby poslání jsem jí už třikrát napsal ....Dnes opět zpráva
- pošlete číslo účtu a způsob poslání. Přitom si žádný nevybrala.
Pokračuji v komunikaci, ale s obchodem už nepočítám pouze ze zvědavosti, co si vymyslí dál.
Mějte pěkný víkend.



Vložit příspěvek