Jak rychle čtete?


věrapodpěra
věrapodpěra 28.06.2023 v 21:23

Dobrý den, zajímalo by mne, jak rychle čtete, kolik knih třeba stihnete za měsíc (s ohledem na to, když pracujete/studujete). Já studuji i pracuji, a přijde mi, že i když se snažím číst hodně, přečtu vlastně průměrně jednu až dvě knihy za měsíc, což je asi málo a vždy, když vejdu do knihkupectví, mám z toho akorát smutnou náladu, že existuje tolik lákavých, zajímavých knih, které si snad ani nestihnu za život přečíst. Třeba zrovna sérii Píseň ledu a ohně :D

Lukasitch
Lukasitch 29.06.2023 v 08:07

Asi před milionem let (pocitově) to bylo třeba 5 až 7 knih za měsíc, i více v závislosti na počtu stran samozřejmě. Potom se narodil syn, to byly tak 3 4 knížky a snižovalo se to. Pak se narodila dcera a jsem rád, že zvládnu aspoň jednu za měsíc :)

Text příspěvku byl upraven 29.06.23 v 08:07

Adhara
Adhara 29.06.2023 v 09:50

Na vrchole mojej čítacej aktivity, niekedy v trinástich rokoch, som bez problémov dávala dve-tri knihy týždne a nebyť školských povinností, bolo by to aj viac. Je ale nutné povedať, že väčšinou išlo o kratšie knižky.

Potom som ale dostala čítaciu krízu, ku ktorej sa neskôr pripojila časová kríza. Ich výsledkom sú súčasné dve knihy mesačne.

A sériu Pieseň ľadu a ohňa si prečítajte, stojí za to. :-) Ja ju momentálne čítam už tretíkrát.

Lenka.Vílka
Lenka.Vílka 29.06.2023 v 09:51

U mě se to stále (od té doby, co se stejné téma řešilo naposled) vůbec nic nezměnilo. Stále čtu na můj vkus dostatečně. Ostatně, to je na mém profilu vidět, protože knihy doplňuju, jak je dočtu. A pokud se něco změní, tak zpětně upravim i datum čtení od kdy do kdy. Nedělá mi problém za den přečíst celou komiksovou sérii. Když je čas, je to čtivé, napínavé...prostě jako každý jiný čtenář, ne?
Stav je u mě stále stejný. A nemyslím si, že je na tom něco špatného :)

Text příspěvku byl upraven 29.06.23 v 10:20

věrapodpěra
věrapodpěra 29.06.2023 v 11:43

Děkuji vám všem za zajímavé odpovědi:)

věrapodpěra