Kevin Lane Keller životopis
americká, 1956
Životopis
Kevin Lane Keller (*23.6.1956) je profesorem marketingu na Tuck School of Business na Dartmouth College. Proslavil se svou knihou Strategické řízení značky (Strategic Brand Management, 1998), která je hojně používaným textem v oblasti brand managementu. Kniha se zaměřuje na "jak" a "proč" a jakožto strategický průvodce poskytuje v této oblasti konkrétní taktiky pro plánování, budování, sledování ukazatelů a mangement.
Philip Kotler si Kellera vybral jako spoluautora nejnovějšího vydání dnes již klasického textu Marketing Management.
Keller předtím působil na Stanford Graduate School of Business na Univerzitě v Kalifornii, Berkeley a Univerzitě v Severní Karolině na Chapel Hill. Byl externím profesorem na Duke University a Australian Graduate School of Management.
Soukromně často poskytuje služby jako konsultant, řeční na konferencích a dělá managera rockové kapelerock band The Church.
Nyní žije v Etně v New Hampshire.
(zdroj životopisu: https://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_Lane_Keller)
Ocenění
Autor (zde) zatím nemá žádné hodnocení.
Kevin Lane Keller - knihy
2007 | Strategické řízení značky |
Žánry autora
Štítky z knih
management marketing obchodní značky
Keller je 0x v oblíbených.