Ogilvy o reklamě v digitálním věku zajímavosti
Miles Young
Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.... celý text
Zajímavosti (1)
Vyšlo také jako audiokniha (vyd. Audiotéka) - čte Michal Jagelka, Klára Sochorová. (deninka1516)
Ocenění knihy (0)
Zatím zde není žádné ocenění.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Ogilvy o reklamě v digitálním věku je v
Právě čtených | 4x |
Přečtených | 12x |
Knihotéce | 11x |
Chystám se číst | 10x |
Chci si koupit | 10x |