Ogilvy o reklamě v digitálním věku

kniha od:


KoupitKoupit eknihuAudiokniha

Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století....celý text

https://www.databazeknih.cz/img/books/37_/370611/ogilvy-o-reklame-v-digitalnim-veku-aEu-370611.jpg 4.43
Vydáno, Svojtka & Co
Orig. název

Svojtka

více informací...
Nahrávám...

Komentáře (1)

Kniha Ogilvy o reklamě v digitálním věku

zdendaz
17.08.2018

Ksvělá kniha, která má obrovský přehled. Na druhou stranu tam je minimum praktických ukázek pro bližší přiblížení probíraných témat.

Autor knihy

Miles Young
britská, 1954

Kniha Ogilvy o reklamě v digitálním věku je v

Právě čtených3x
Přečtených5x
Knihotéce5x
Chystám se číst4x
Chci si koupit5x