Ogilvy o reklamě v digitálním věku

kniha od:


KoupitKoupit eknihu

Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století....celý text

https://www.databazeknih.cz/img/books/37_/370611/big_ogilvy-o-reklame-v-digitalnim-veku-aEu-370611.jpg 4.43
Vydáno: , Svojtka & Co
Originální název:

Svojtka


více info...
Nahrávám...

Komentáře (1)

Kniha Ogilvy o reklamě v digitálním věku

zdendaz
17.08.2018

Ksvělá kniha, která má obrovský přehled. Na druhou stranu tam je minimum praktických ukázek pro bližší přiblížení probíraných témat.