Ogilvy o reklamě v digitálním věku

kniha od:


KoupitKoupit eknihu

Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století....celý text

https://www.databazeknih.cz/images_books/37_/370611/ogilvy-o-reklame-v-digitalnim-veku-aEu-370611.jpg 51
Orig. název:

Svojtka

Vydáno:, Svojtka & Co
více informací...
Nahrávám...

Komentáře (1)

Kniha Ogilvy o reklamě v digitálním věku

zdendaz
17.08.2018

Ksvělá kniha, která má obrovský přehled. Na druhou stranu tam je minimum praktických ukázek pro bližší přiblížení probíraných témat.


Autor knihy

Miles Young

Miles Young
britská, 1954

Kniha Ogilvy o reklamě v digitálním věku je:

v Právě čtených1x
v Přečtených1x
v Knihotéce2x
v Chystám se číst1x
v Chci si koupit3x