Ogilvy o reklamě v digitálním věku vydání
Miles Young
Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.... celý text
Vydání (1)
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
2018, Svojtka & Co
ISBN: 978-80-256-2159-2Kniha Ogilvy o reklamě v digitálním věku je v
Právě čtených | 4x |
Přečtených | 12x |
Knihotéce | 11x |
Chystám se číst | 10x |
Chci si koupit | 10x |