marketing
štítky
105 knih
Jak psát obchodní dopisy 2004, Drayton Bird
Publikace Jak psát obchodní dopisy je určena: - obchodníkům, které krok za krokem naučí vytvořit obchodní dopis s nabídkou, jež jim přivede zákazníky a přinese příjmy - marketing manažerům a pracovníkům marketingu, jimž ... více
Strategie digitálního marketingu 2022, Simon Kingsnorth
Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing. Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro d... více
Marketing - základy a principy 2003, Miroslav Foret
Publikace je určena začínajícím marketingovým manažerům, kteří potřebují sezámit se základy marketingu. Studentů podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing... více
Proč už neplatí tradiční marketing 2007, John Walsh
Publikace se zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, jako např. marketing hodnotových řetězců, uspořádání klientů, 'passion branding' nebo tzv. diskriminační ce... více
Strategie B2B digitálního marketingu 2022, Simon Hall
Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosažení růstu firmy. Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesio... více
Mezinárodní marketing a informační technologie 2011, Jiří Vinopal
Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech pánů hradů Microsoftu, Apple, Google i IBM... více
POP - In-store komunikace v praxi 2009, Daniela Krofiánová
První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci je určena začínajícím i zkušenějším trade marketing manažerům, key account a brand manažerům, zaměstnancům prodejních řetězců, malým a středním obcho... více
Strategie sociálních médií 2022, Julie Atherton
Praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Popisuje proces plánování kampaní, přípravy, realizace i měření jejich přínosů. Rozkrývá propojení sociálních médií s marketingovými nástroji a komuni... více
Manažerské techniky II. 1997, Oldřich Šuleř ml.
Text je rozdělen do 4 hlavních oddílů - Plánování, Organizování, Vedení, Kontrolování a uvnitř do menších kapitol, které vysvětlují principy jednotlivých technik managementu. Kniha obsahuje i praktické rady a řadu příkla... více
Značka - od vize k vyšším ziskům 2009, Leslie de Chernatony
Publikace prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspe... více
Optimalizace webových stránek 2022, Dan Croxen-John
Proč si 95 % návštěvníků vašich stránek nic nekoupí a jak to můžete změnit. Kniha je praktickým průvodcem, který vám pomůže podpořit růst on-line tržeb prostřednictvím experimentování a optimalizace míry konverze. Naj... více
Manažerské techniky I. 1995, Oldřich Šuleř ml.
Učebnice seznamuje s úspěšnými manažerskými technikami a základními postupy managementu. více
17 tajemství mistrů prospektorů 2012, John Kalench
Shrnutí základních předpokladů, jak se stát úspěšným mistrem prospektorem v oblasti síťového marketingu. více
O strategickém marketingu: 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review 2019, kolektiv autorů
Proč řada firem, které vyrábějí produkty na špičkové technologické úrovni 21. století, řídí svůj marketing stejně, jako v šedesátých letech 20. století? Jak najít cestu k současnému zákazníkovi a využít všech možností, k... více
Direct marketing 2003, Edward Nash
Publikace je určena: pro marketingové pracovníky, kteří s direct marketingem začínají a stojí před úkolem vymyslet, naplánovat a ve firmě realizovat direct marketingový program. I pro ty zkušenější, jimž poskytne řadu ti... více
Tradiční a nové v marketingové komunikaci 2011, Radim Bačuvčík
Kniha ukazuje, jak různě lze pohlížet na vztah tradičního a nového ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají tradičními a novými přístupy k analýzy marketingové komunika... více
Direct marketing 2004, Lester Wunderman
Proč je klíčem k úspěchu v direct marketingu (direct mail, zasílání katalogů, teleshopping, telemarketing aj.) odhodlání, přitáhnout a udržovat si hodnotné zákazníky? Jak změnit interaktivním dialogem chování zákazníků? ... více
Marketingový plán na jednu stránku 2020, Allan Dib
Najděte nejrychlejší cestu k penězům! Příprava marketingového plánu se často považuje za obtížný a časově náročný proces, ale představte si marketingový plán, který vám zabere pouze jednu A4. V této knize vám autor... více
Marketing - základy a postupy 2001, Miroslav Foret
Popis knihy není zatím k dispozici. více
Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu 2020, Miroslav Foret
Autoři publikace vás seznámí s metodologickými principy, postupy i problémy marketingového výzkumu, s jeho jednotlivými metodami a technikami. Hlavní důraz kladou na poznání praktické stránky problematiky ve vztahu k mar... více