marketing

štítky

105 knih


Jak psát obchodní dopisy 0% Jak psát obchodní dopisy 2004, Drayton Bird

Publikace Jak psát obchodní dopisy je určena: - obchodníkům, které krok za krokem naučí vytvořit obchodní dopis s nabídkou, jež jim přivede zákazníky a přinese příjmy - marketing manažerům a pracovníkům marketingu, jimž ... více


Strategie digitálního marketingu % Strategie digitálního marketingu 2022, Simon Kingsnorth

Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing. Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro d... více


Marketing - základy a principy 0% Marketing - základy a principy 2003, Miroslav Foret

Publikace je určena začínajícím marketingovým manažerům, kteří potřebují sezámit se základy marketingu. Studentů podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing... více




Proč už neplatí tradiční marketing 0% Proč už neplatí tradiční marketing 2007, John Walsh

Publikace se zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, jako např. marketing hodnotových řetězců, uspořádání klientů, 'passion branding' nebo tzv. diskriminační ce... více


Strategie B2B digitálního marketingu % Strategie B2B digitálního marketingu 2022, Simon Hall

Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosažení růstu firmy. Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesio... více


Mezinárodní marketing a informační technologie 0% Mezinárodní marketing a informační technologie 2011, Jiří Vinopal

Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech pánů hradů Microsoftu, Apple, Google i IBM... více


POP - In-store komunikace v praxi 0% POP - In-store komunikace v praxi 2009, Daniela Krofiánová

První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci je určena začínajícím i zkušenějším trade marketing manažerům, key account a brand manažerům, zaměstnancům prodejních řetězců, malým a středním obcho... více


Strategie sociálních médií % Strategie sociálních médií 2022, Julie Atherton

Praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Popisuje proces plánování kampaní, přípravy, realizace i měření jejich přínosů. Rozkrývá propojení sociálních médií s marketingovými nástroji a komuni... více


Manažerské techniky II. 0% Manažerské techniky II. 1997, Oldřich Šuleř ml.

Text je rozdělen do 4 hlavních oddílů - Plánování, Organizování, Vedení, Kontrolování a uvnitř do menších kapitol, které vysvětlují principy jednotlivých technik managementu. Kniha obsahuje i praktické rady a řadu příkla... více


Značka - od vize k vyšším ziskům 0% Značka - od vize k vyšším ziskům 2009, Leslie de Chernatony

Publikace prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspe... více


Optimalizace webových stránek % Optimalizace webových stránek 2022, Dan Croxen-John

Proč si 95 % návštěvníků vašich stránek nic nekoupí a jak to můžete změnit. Kniha je praktickým průvodcem, který vám pomůže podpořit růst on-line tržeb prostřednictvím experimentování a optimalizace míry konverze. Naj... více


Manažerské techniky I. 0% Manažerské techniky I. 1995, Oldřich Šuleř ml.

Učebnice seznamuje s úspěšnými manažerskými technikami a základními postupy managementu. více


17 tajemství mistrů prospektorů 0% 17 tajemství mistrů prospektorů 2012, John Kalench

Shrnutí základních předpokladů, jak se stát úspěšným mistrem prospektorem v oblasti síťového marketingu. více


O strategickém marketingu: 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review % O strategickém marketingu: 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review 2019, kolektiv autorů

Proč řada firem, které vyrábějí produkty na špičkové technologické úrovni 21. století, řídí svůj marketing stejně, jako v šedesátých letech 20. století? Jak najít cestu k současnému zákazníkovi a využít všech možností, k... více


Direct marketing 0% Direct marketing 2003, Edward Nash

Publikace je určena: pro marketingové pracovníky, kteří s direct marketingem začínají a stojí před úkolem vymyslet, naplánovat a ve firmě realizovat direct marketingový program. I pro ty zkušenější, jimž poskytne řadu ti... více


Tradiční a nové v marketingové komunikaci 0% Tradiční a nové v marketingové komunikaci 2011, Radim Bačuvčík

Kniha ukazuje, jak různě lze pohlížet na vztah tradičního a nového ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají tradičními a novými přístupy k analýzy marketingové komunika... více


Direct marketing 0% Direct marketing 2004, Lester Wunderman

Proč je klíčem k úspěchu v direct marketingu (direct mail, zasílání katalogů, teleshopping, telemarketing aj.) odhodlání, přitáhnout a udržovat si hodnotné zákazníky? Jak změnit interaktivním dialogem chování zákazníků? ... více


Marketingový plán na jednu stránku 0% Marketingový plán na jednu stránku 2020, Allan Dib

Najděte nejrychlejší cestu k penězům! Příprava marketingového plánu se často považuje za obtížný a časově náročný proces, ale představte si marketingový plán, který vám zabere pouze jednu A4. V této knize vám autor... více


Marketing - základy a postupy 0% Marketing - základy a postupy 2001, Miroslav Foret

Popis knihy není zatím k dispozici. více


Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu 0% Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu 2020, Miroslav Foret

Autoři publikace vás seznámí s metodologickými principy, postupy i problémy marketingového výzkumu, s jeho jednotlivými metodami a technikami. Hlavní důraz kladou na poznání praktické stránky problematiky ve vztahu k mar... více