Proč už neplatí tradiční marketing
John Walsh , Adrian Ryans , Sean Meehan , Jacquez Horovitz , Jean-Pierre Jeannet , Kamran Kashani , Dominique Turpin
nehodnoceno
Publikace se zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, jako např. marketing hodnotových řetězců, uspořádání klientů, 'passion branding' nebo tzv. diskriminační cenovou politiku. Nabízí čerstvé myšlenky, inspirované inovativními řešeními o marketingu služeb, marketingu rozhodování a o vytváření hodnot v organizacích usilujících o uspokojení a udržení si zákazníka.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2007 , Computer Press (CP Books)Originální název:
Beyond Traditional Marketing: Innovations in Marketing Practice
více info...
Štítky knihy
zahraniční (mezinárodní) obchod management podnikání marketing podnikatelé obchodování, prodej vedoucí pracovníci manažerské dovednosti
Kniha Proč už neplatí tradiční marketing je v
Knihotéce | 1x |
Chci si koupit | 1x |