management
štítky
150 knih
Management pro střední školy a vyšší odborné školy 2011, Radek Maxa
Úspěšný manažer by měl umět profesionálně zacházet s úkoly a správně je řešit, umět jednat a zacházet s lidmi i se sebou samým i získávat moc k uskutečnění věcí, tedy umět je prosadit a mít sílu a vůli je realizovat. Na ... více
Management 2006, František Bělohlávek
Do povinné výbavy každého manažera patří dovednosti týkající se plánování, organizování, motivování, kontroly a odměňování, dále i komunikace a umění argumentace. Bible managementu se vyčerpávajícím způsobem věnuje každé... více
Manažerské řízení a informační technologie 2007, Bohumír Štědroň
Jste-li manažer a pracujete-li v oblasti informačních technologií, pak jsou pro vás jistě otázky trendů vývoje v této oblasti, výhledy do budoucna a přístup managementu zavedených společností na trhu zcela zásadní. Nechc... více
K otázkám managementu ve stavebnictví 2005, Dana Linkeschová
Učební text pro studenty stavebního inženýrství. více
Vedení týmů 2004, Wolfgang Krüger
Jak sestavit, organizovat a povzbuzovat pracovní tým. Praktická příručka přináší tipy a rady jak sestavit a organizovat pracovní tým. Proč dosahují špičkové týmy vynikajících výkonů? Jak stanovit velikost týmu? Jak efe... více
Česká humanistická tradice v moderním managementu 2018, Vladimír Josef Dvořák
Autoři knihy objevují principy humanistického myšlení a na něm založeného vůdcovství a předkládají je jako inspirativní vzory pro náš současný život a řízení moderních organizací. Kniha sleduje myšlenkový proud od Husa p... více
Anglicko-slovenský slovník podnikateľských, obchodných, manažerských a marketingových výrazov 1991, Jozef Karvaš
Hlavné oblasti na ktoré sa slovník sústreďuje je management, ekonomika, marketing, financie, hospodárske právo, štatistika, reklama , doprava, poistenie, nehnuteľnosti a účtovníctvo. více
Lidé ve firmě 2004, Ivan Brož
Jak to dělají ti nejúspěšnější Příručka přibližuje varianty a základní principy práce úspěšných manažerů. více
Hledání rovnováhy 2015, Francois Matarasso
21 strategických dilemat v kulturní politice. Strategie kulturního managementu a kulturní politika obecně je jednou z nejvíce zanedbaných oblastí v ČR, v praktické i akademické rovině. Publikace zpracovaná předními od... více
Mediální komunikace pro management 2012, Vojtěch Bednář
Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá ... více
Základy managementu 2011, Jana Bellová
Čtenář se v jednotlivých kapitolách seznámí se základními pojmy a vývojovými směry managementu, se styly řízení, plánováním, typy a hierarchií organizací. Podstatná část je věnována problematice řízení pracovního kolekti... více
Zvítězíme i v globální ekonomice 2008, Zdeněk Souček
Kniha významného teoretika i praktika managementu je zobecněním jeho dlouholetých zkušeností do 21 zásad, kterými by se současní manažeři měli řídit. více
Organizační chování 1996, František Bělohlávek
Chování kolegů, nadřízených, podřízených či obchodních partnerů je vděčným tématem hovorů na pracovištích. Organizační chování - relativně nová věda - pomáhá pochopit chování lidí, adekvátně na ně regovat a případně jej ... více
Kreativní management pro divadlo 2004, Jan Dvořák
Mohutný nástup zcela nového sektoru soukromopodnikatelského divadla, jakož i dynamického sektoru nezávislých neziskových divadelních subjektů v polistopadové éře u nás vytvořil paradox v nedostatečné reflexi tohoto vývoj... více
Manažment 2009, Mikuláš Sedlák
V štvrtom, prepracovanom a doplnenom vydaní tejto mimoriadne úspešnej publikácie sa autor v rámci niekoľkých problémových okruhov zaoberá podstatou, významom a systémami manažmentu vo vyspelých krajinách, poukazuje na ic... více
Management divadla – antologie textů 2004, * antologie
Čítanka k tématu realizace divadla v českých zemích. Pandán k publikaci Kreativní management pro divadlo aneb O divadle jinak a součást volné trilogie autora k otázkám managementu divadla (společně ještě s Malým slovn... více
Strategické řízení značky 2007, Kevin Lane Keller
Jedinečná exkluzivní kniha předního světového odborníka v oblasti brand managementu a spoluautora nejnovějšího vydání bible marketingového řízení Marketing management je základní a nejuznávanější světovou publikací o str... více
Vědomí naléhavosti změny 2009, John P. Kotter
Víte, že se vaše organizace musí změnit. Možná dokonce víte i to, o jakou změnu by ve vašem případě mělo jít: o novou strategii, o zavedení nového systému informačních technologií, o novou akvizici, o reorganizaci... Změ... více
Jak vybrat správného člověka na správné místo 2016, František Bělohlávek
Čtivě a srozumitelně napsanou knihu sestavil autor, který má jako konzultant a psycholog bohaté zkušenosti s výběrem tisíců lidí v českých, německých a slovenských firmách. Otevřeně popisuje správná i nesprávná rozhodnut... více
Manažer jako druhé řemeslo 2020, Dušan Jílek
Kniha „Manažer jako druhé řemeslo“ je stručný návod na to, jak zvládnout „řemeslo“ vedení lidí. V 15 kapitolách popisuje zásady a dovednosti, které by měl znát a používat každý, kdo řídí tým pracovníků. Především je naps... více