management

štítky

150 knih


Management pro střední školy a vyšší odborné školy 70% Management pro střední školy a vyšší odborné školy 2011, Radek Maxa

Úspěšný manažer by měl umět profesionálně zacházet s úkoly a správně je řešit, umět jednat a zacházet s lidmi i se sebou samým i získávat moc k uskutečnění věcí, tedy umět je prosadit a mít sílu a vůli je realizovat. Na ... více


Management 40% Management 2006, František Bělohlávek

Do povinné výbavy každého manažera patří dovednosti týkající se plánování, organizování, motivování, kontroly a odměňování, dále i komunikace a umění argumentace. Bible managementu se vyčerpávajícím způsobem věnuje každé... více


Manažerské řízení a informační technologie 60% Manažerské řízení a informační technologie 2007, Bohumír Štědroň

Jste-li manažer a pracujete-li v oblasti informačních technologií, pak jsou pro vás jistě otázky trendů vývoje v této oblasti, výhledy do budoucna a přístup managementu zavedených společností na trhu zcela zásadní. Nechc... více




K otázkám managementu ve stavebnictví 60% K otázkám managementu ve stavebnictví 2005, Dana Linkeschová

Učební text pro studenty stavebního inženýrství. více


Vedení týmů 40% Vedení týmů 2004, Wolfgang Krüger

Jak sestavit, organizovat a povzbuzovat pracovní tým. Praktická příručka přináší tipy a rady jak sestavit a organizovat pracovní tým. Proč dosahují špičkové týmy vynikajících výkonů? Jak stanovit velikost týmu? Jak efe... více


Česká humanistická tradice v moderním managementu 60% Česká humanistická tradice v moderním managementu 2018, Vladimír Josef Dvořák

Autoři knihy objevují principy humanistického myšlení a na něm založeného vůdcovství a předkládají je jako inspirativní vzory pro náš současný život a řízení moderních organizací. Kniha sleduje myšlenkový proud od Husa p... více


Anglicko-slovenský slovník podnikateľských, obchodných, manažerských a marketingových výrazov 60% Anglicko-slovenský slovník podnikateľských, obchodných, manažerských a marketingových výrazov 1991, Jozef Karvaš

Hlavné oblasti na ktoré sa slovník sústreďuje je management, ekonomika, marketing, financie, hospodárske právo, štatistika, reklama , doprava, poistenie, nehnuteľnosti a účtovníctvo. více


Lidé ve firmě 60% Lidé ve firmě 2004, Ivan Brož

Jak to dělají ti nejúspěšnější Příručka přibližuje varianty a základní principy práce úspěšných manažerů. více


Hledání rovnováhy 60% Hledání rovnováhy 2015, Francois Matarasso

21 strategických dilemat v kulturní politice. Strategie kulturního managementu a kulturní politika obecně je jednou z nejvíce zanedbaných oblastí v ČR, v praktické i akademické rovině. Publikace zpracovaná předními od... více


Mediální komunikace pro management 20% Mediální komunikace pro management 2012, Vojtěch Bednář

Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá ... více


Základy managementu 60% Základy managementu 2011, Jana Bellová

Čtenář se v jednotlivých kapitolách seznámí se základními pojmy a vývojovými směry managementu, se styly řízení, plánováním, typy a hierarchií organizací. Podstatná část je věnována problematice řízení pracovního kolekti... více


Zvítězíme i v globální ekonomice 80% Zvítězíme i v globální ekonomice 2008, Zdeněk Souček

Kniha významného teoretika i praktika managementu je zobecněním jeho dlouholetých zkušeností do 21 zásad, kterými by se současní manažeři měli řídit. více


Organizační chování 100% Organizační chování 1996, František Bělohlávek

Chování kolegů, nadřízených, podřízených či obchodních partnerů je vděčným tématem hovorů na pracovištích. Organizační chování - relativně nová věda - pomáhá pochopit chování lidí, adekvátně na ně regovat a případně jej ... více


Kreativní management pro divadlo 80% Kreativní management pro divadlo 2004, Jan Dvořák

Mohutný nástup zcela nového sektoru soukromopodnikatelského divadla, jakož i dynamického sektoru nezávislých neziskových divadelních subjektů v polistopadové éře u nás vytvořil paradox v nedostatečné reflexi tohoto vývoj... více


Manažment 80% Manažment 2009, Mikuláš Sedlák

V štvrtom, prepracovanom a doplnenom vydaní tejto mimoriadne úspešnej publikácie sa autor v rámci niekoľkých problémových okruhov zaoberá podstatou, významom a systémami manažmentu vo vyspelých krajinách, poukazuje na ic... více


Management divadla – antologie textů 80% Management divadla – antologie textů 2004, * antologie

Čítanka k tématu realizace divadla v českých zemích. Pandán k publikaci Kreativní management pro divadlo aneb O divadle jinak a součást volné trilogie autora k otázkám managementu divadla (společně ještě s Malým slovn... více


Strategické řízení značky 100% Strategické řízení značky 2007, Kevin Lane Keller

Jedinečná exkluzivní kniha předního světového odborníka v oblasti brand managementu a spoluautora nejnovějšího vydání bible marketingového řízení Marketing management je základní a nejuznávanější světovou publikací o str... více


Vědomí naléhavosti změny 80% Vědomí naléhavosti změny 2009, John P. Kotter

Víte, že se vaše organizace musí změnit. Možná dokonce víte i to, o jakou změnu by ve vašem případě mělo jít: o novou strategii, o zavedení nového systému informačních technologií, o novou akvizici, o reorganizaci... Změ... více


Jak vybrat správného člověka na správné místo 100% Jak vybrat správného člověka na správné místo 2016, František Bělohlávek

Čtivě a srozumitelně napsanou knihu sestavil autor, který má jako konzultant a psycholog bohaté zkušenosti s výběrem tisíců lidí v českých, německých a slovenských firmách. Otevřeně popisuje správná i nesprávná rozhodnut... více


Manažer jako druhé řemeslo 100% Manažer jako druhé řemeslo 2020, Dušan Jílek

Kniha „Manažer jako druhé řemeslo“ je stručný návod na to, jak zvládnout „řemeslo“ vedení lidí. V 15 kapitolách popisuje zásady a dovednosti, které by měl znát a používat každý, kdo řídí tým pracovníků. Především je naps... více