konkurenceschopnost

štítky

8 knih


Hotel 88% Hotel 1992, Arthur Hailey

V románu o pěti dramatických dnech prožitých personálem i hosty v hotelu autor na pozadí tragické události poutavě popisuje vztahy lidí v mezní situaci, odhaluje skryté sobectví jedněch a neokázalé hrdinství druhých. více


Kritik 77% Kritik 2017, Peter May

Nejlepší světový vinařský kritik Gil Petty zmizel během degustačního turné po ne příliš známém vinařském regionu Gaillac. Před třemi lety byl nalezen ve vinicích na jihozápadě Francie, oblečený do karmínového roucha Brat... více


Víťazný tím 73% Víťazný tím 1995, L. E. Blair

Školské voľby sú pred dverami... a všetci sú presvedčení, že jediným kandidátom na predsedu siedmeho ročníka môže byť len Stacy Hansenová. Veď kto by mohol konkurovať populárnej dcére riaditeľa školy ? Ale jeden odvážliv... více




Kaizen - Osvědčená praxe českých a slovenských podniků 70% Kaizen - Osvědčená praxe českých a slovenských podniků 2010, kolektiv autorů

Kaizen, japonský výraz pro neustálé zlepšování, u nás už celkem dlouhou dobu není neznámým pojmem. Právě naopak, slovo „kaizen“ se stalo velmi používaným i poměrně oblíbeným. Ovšem, jak píší autoři této knihy, praxe v ev... více


25 špinavých triků konkurence a jak se jim ubráníte 80% 25 špinavých triků konkurence a jak se jim ubráníte 1998, Oskar Pack

Popis knihy není zatím k dispozici. více


Inovace - vaše konkurenční výhoda! 80% Inovace - vaše konkurenční výhoda! 2008, Ján Košturiak

Slovo „inovace“ v současné době zaznívá ze všech stran. Hovoří se o tom, že pouze inovace vám pomohou dosahovat dlouhodobého zisku, podnikatelského úspěchu, konkurenční výhody. Ale tímto „mluvením o inovacích“ to často k... více


Odliš se, nebo zemři 80% Odliš se, nebo zemři 2006, Jack Trout

Zákazníci dnes mají zamotanou hlavu z obrovské nabídky různých produktů a neumějí zjistit, v čem se všechny ty výrobky a služby vlastně liší. Proto firmy, které nedokážou své produkty výrazně odlišit od konkurenční nabíd... více


Koncepce úspěchuschopnosti 0% Koncepce úspěchuschopnosti 2012, Robert Zich

Kniha se zabývá problematikou strategického přístupu k rozvoji konkurenceschopnosti s důrazem na cílovou orientaci v chování podniku. Představuje koncepci úspěchuschopnosti v teoreticko-aplikační rovině. Tento koncept pr... více