Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace recenze
Barbora Osvaldová , Jan Halada
nehodnoceno
Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor, který se týká marketingu, jeho strategie i každodenní praxe v médiích. Autorský kolektiv pracovníků Fakulty sociálních věd UK tak připravil užitečnou příručku nejen pro studenty těchto oborů, ale i pro pracovníky všech médií a zájemce o stále se rozvíjející a měnící se mediální a marketingovou sféru.... celý text
U této knihy zatím nejsou recenze.
Zde se můžete podívat na hlavní přehled recenzí.
Štítky knihy
masmédia (tisk, rozhlas, TV, internet)
Kniha Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace je v
Knihotéce | 1x |
Chystám se číst | 1x |