Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace

nehodnoceno
Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace https://www.databazeknih.cz/img/books/36_/368192/mid_prakticka-encyklopedie-zurnalistiky-uNw-368192.jpg 0 0 0

Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor, který se týká marketingu, jeho strategie i každodenní praxe v médiích. Autorský kolektiv pracovníků Fakulty sociálních věd UK tak připravil užitečnou příručku nejen pro studenty těchto oborů, ale i pro pracovníky všech médií a zájemce o stále se rozvíjející a měnící se mediální a marketingovou sféru.... celý text

Přidat komentář

Štítky knihy

masmédia (tisk, rozhlas, TV, internet)

Autoři knihy

Barbora Osvaldová
česká, 1950
Jan Halada
česká, 1942

Kniha Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace je v

Knihotéce1x
Chystám se číst1x