Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace

nehodnoceno
Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace https://www.databazeknih.cz/img/books/36_/368192/mid_prakticka-encyklopedie-zurnalistiky-uNw-368192.jpg 0 0 0

Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor, který se týká marketingu, jeho strategie i každodenní praxe v médiích. Autorský kolektiv pracovníků Fakulty sociálních věd UK tak připravil užitečnou příručku nejen pro studenty těchto oborů, ale i pro pracovníky všech médií a zájemce o stále se rozvíjející a měnící se mediální a marketingovou sféru.... celý text


Zatím zde nejsou žádná hvězdičková hodnocení. Knihu můžete ohodnotit hvězdičkami pod její obálkou.

Štítky knihy

masmédia (tisk, rozhlas, TV, internet)

Autoři knihy

Barbora Osvaldová
česká, 1950
Jan Halada
česká, 1942

Kniha Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace je v

Knihotéce1x
Chystám se číst1x