Reklama přehled

Reklama https://www.databazeknih.cz/img/books/42_/426177/bmid_reklama-fSj-426177.jpg 4 8 8

Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Reklama. Přihlašte se a napište ho.


Komentáře (3)

hu_87
18.12.2021 4 z 5

Super publikace, kterou ocení jak studenti, tak široká veřejnost. Je napsána mimořádně "uživatelsky přívětivě" a informace zde obsažené jsou podány tak, že si hned předtsavíte, jak tyto znalosti uplatnit v praxi.

jsemvlastovka
27.02.2019 5 z 5

Skvělá a čtivá učebnice. Četla jsem ji sama od sebe, aniž bych obor studovala, a ačkoli je to celkem bichle, četla se skvěle a dost mě naučila. Moc ocěňuji důraz na etiku a udržitelný růst. (Mluvím o novém vydání.)


GAlenka
11.02.2019 5 z 5

Velmi povedená obálka!

všechny komentáře

Související novinky (1)

Knižní novinky (27. srpna - 9. září)

27.08.2018


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Reklama v seznamech

v Právě čtených1x
v Přečtených11x
ve Čtenářské výzvě1x
v Knihotéce5x
v Chystám se číst6x
v Chci si koupit1x

Štítky knihy

reklama a propagace

Autoři knihy

Jitka Vysekalová
česká, 1941
Jiří Mikeš
česká, 1942