Jak myslí Larry Page a Sergej Brin podobné
Richard L. Brandt
Podrobný pohled na strategie výjimečně úspěšných zakladatelů společnosti Google Jejich produkty používáte každý den. Jistě jste také slyšeli o jejich rychle rostoucím bohatství a obchodním heslu nebuďte zlí (don't be evil). Ale co ve skutečnosti o zakladatelích Googlu, Larry Pageovi a Sergeji Brinovi, víte? Tato fascinující studie přeskakuje v příběhu Googlu minulost a zaměřuje se naopak na to, co ve skutečnosti tyto muže pohání a kam Google směřuje. Richard L. Brandt představuje společnost jako geniální dítě dvou skvělých jednotlivců a rozplétá pozadí obchodních rozhodnutí Googlu ve světle ambicí a představ jeho zakladatelů. Larry je díky svému bystrému obchodnímu úsudku a smyslu pro praktické vedení společnosti jejím strategickým vůdcem, zatímco Sergej díky svým skvělým nápadům a silným morální postojům vede společnost po stránce technologické a myšlenkové. Spolupracují však velmi úzce, téměř jako dvě poloviny mozku, které se vzájemně doplňují. Pomocí rozhovorů se současnými a minulými zaměstnanci, konkurenty, obchodními partnery a vyšším managementem Googlu, a zvláště pak díky konverzaci se samotnými zakladateli Brandt odhaluje tajemství podstaty fungování Googlu a objasňuje množství mylných představ o společnosti. Například se může zdát, že Google chce něco jiného než společnost zaměřenou na hledání na Internetu, neboť své aktivity rozšiřuje na pole e-mailu, mobilních prohlížečů, webových prohlížečů, sociálních sítí nebo úpravy fotografií. Ale ve skutečnosti Larry a Sergej pouze samotné vyhledávání definují poněkud odlišně od toho, jak jej definují všichni ostatní. Mimo to také chtějí, aby byl Google hlavním katalyzátorem změn v těch odvětvích (například telekomunikaci), jež ovlivňují jejich byznys. Teoreticky by dnes na místě Googlu mohla být polovina jeho konkurentů. Ale ve skutečnosti by nikdo z nich Googlem být nemohl, neboť nemají Larryho a Sergeje. O autorovi: Richard L. Brandt je oceněný novinář píšící poslední dvě desetiletí o Silicon Valley. Více než 14 let pracoval jako technologický dopisovatel magazínu BusinessWeek. A působí též jako konzultant obchodních společností. Je autorem blogu Entrepreneur Watch a knihy Capital Instincts.... celý text
Literatura naučná PC literatura
Vydáno: 2010 , Computer Press (CP Books)Originální název:
Inside Larry and Sergey's Brain , 2009
více info...
Podobné knihy (4)
Steve Jobs Walter IsaacsonKniha STEVE JOBS od Waltera Isaacsona, autora známých životopisů Benjamina Franklina a Alberta Einsteina, je exkluzivním životopisem Steva Jobse, zakladatele Applu, sepsaným s jeho pomocí a podporou. Na podkladě více ne... více
Jak myslí Steve Jobs Leander Kahney
Kniha "Jak myslí Steve Jobs" je průřezem kultu osobnosti, jenž Jobse obklopuje. Leander Kahney v knize odhaluje tajemství neuvěřitelných výsledků. Odkrývá Jobsovo skutečné já - ne jeho srce nebo jeho známý temperament, a... více
Elon Musk Ashlee Vance
Pokud v Silicon Valley hledali nový idol po Stevu Jobsovi, našli jej ve svérázném Elonu Muskovi. Je nazýván vizionářem, těžkým workoholikem, i novodobým Iron Manem. Ashley Vance, píšící pro Bloomberg Business Week, přiná... více
Vesmírní baroni: Elon Musk, Jeff Bezos a tažení za osídlením vesmíru Christian Davenport
Kniha Vesmírní baroni je příběhem o skupině podnikatelů-miliardářů, kteří investují svá jmění do epického znovuvzkříšení amerického vesmírného programu. Téměř půl století poté, co Neil Armstrong stanul na Měsíci, tito ve... více