Reklama

kniha od:


KoupitKoupit eknihu

Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy....celý text

https://www.databazeknih.cz/images_books/38_/387902/reklama-xHg-387902.jpg 3.84
Žánr:
Literatura naučná, Ekonomie a obchod
Vydáno:, Grada
více informací...
Nahrávám...

Komentáře (2)

Kniha Reklama

Přidat komentář
jsemvlastovka
27. února

Skvělá a čtivá učebnice. Četla jsem ji sama od sebe, aniž bych obor studovala, a ačkoli je to celkem bichle, četla se skvěle a dost mě naučila. Moc ocěňuji důraz na etiku a udržitelný růst. (Mluvím o novém vydání.)

GAlenka
11. února

Velmi povedená obálka!


Autoři knihy

Jitka Vysekalová

Jitka Vysekalová
česká, 1941

Jiří Mikeš

Jiří Mikeš
česká, 1942

Kniha Reklama je:

v Přečtených6x
v Knihotéce4x
v Chystám se číst3x
v Chci si koupit2x