Odliš se, nebo zemři

kniha od:


KoupitKoupit eknihu

Zákazníci dnes mají zamotanou hlavu z obrovské nabídky různých produktů a neumějí zjistit, v čem se všechny ty výrobky a služby vlastně liší. Proto firmy, které nedokážou své produkty výrazně odlišit od konkurenční nabídky a vyčlenit se tak z davu, nemají šanci na přežití. Srdcem dnešního úspěšného marketingu je diferenciace! Světoznámí autoři vysvětlují, jak získat jedinečné postavení na trhu, jakými konkrétními způsoby se odlišit a získat tak jistou konkurenční výhodu. berou si na pomoc jak vymoženosti špičkové techniky, tak i selský rozum. Na příkladech malých i velkých firem rozebírají úspěšné diferenciační strategie. Marketingoví manažeři a specialisté se naučí, jak představovat pro zákazníka unikátní nákupní volbu, jak vybrat správnou poziční strategii, jak generovat inovativní marketingové nápady, jak využívat odlišnost v boji s konkurencí. Dozví se, proč jsou někteří marketéři tak úspěšní, zatímco jiní se jen lopotně pachtí a neumějí se odlišit. Ve světě, v kterém je nejen vaše firma, ale i vaše konkurence orientována na zákazníky, umí nabízet kvalitní produkty a služby, umí být cenově přístupná a snaží se být kreativní, není lehké přežít a uspět. Tato kniha vám k úspěchu pomůže. (jak si zajistit úspěch na trhu jedinečností své nabídky)...celý text

https://www.databazeknih.cz/images_books/15_/156863/odlis-se-nebo-zemri-156863.jpg 41
Žánr:
Literatura naučná, Ekonomie a obchod
Vydáno:, Grada
Orig. název:

Differentiate or die

více informací...
Nahrávám...

Komentáře (0)

Kniha Odliš se, nebo zemři

Štítky

podnikání konkurenceschopnost podniková ekonomika

Autoři knihy

Jack Trout

Jack Trout
americká

Steve Rivkin

Steve Rivkin
americká

Kniha Odliš se, nebo zemři je:

v Přečtených3x
v Knihotéce1x
v Chystám se číst1x
v Chci si koupit2x