Nákupologie

Martin Lindstrom

Je klasická reklama pasé? Martin Lindstorm tvrdí v této knize, že tomu tak skutečně je. Opírá se o výsledky výzkumu, který provedl s týmem neurologů, dvěma tisíci dobrovolníků a sedmi miliony dolarů. Tak zvaný neuromarketing, kolem kterého se celá Nákupologie točí, boří oblíbené reklamní postupy a marketingové přesvědčení , tradované z generace na generaci.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2009 ,
Originální název: Buyology, 2007
více info...

Komentáře knihy Nákupologie

Přidat komentář

wooloong
04.12.2022

Některá fakta pro mě byla nová a překvapivá, nicméně styl psaní mi příliš neseděl a na skener fMRI a doktorku Calvertovou jsem už byla na konci knihy slušně alergická.

Popko
09.06.2020

Zajímavá kniha neuromarketingu.


st.me
13.09.2014

Už je to chvilka, co jsem četla Nákup-ologii. Vím, že mě bavila, nebyla tu snůška věděckých hypotéz, kterým obyčejný smrtelník nerozu, ale snadno stravitelné informace.

xxiixxi
12.03.2014

Nebylo to špatné, ale na druhou stranu jsem čekala nějaká šokující odhalení, bohužel ta se ale příliš nekonala. Nevím, jak moc byl můj dojem z knihy ovlivněn tím, že je plná pro mne neznámých amerických značek a výrobků nebo zda to bylo i stylem psaní. Ale je určitě zajímavé si tuto knihu přečíst, abychom si uvědomili, co všechno se dá použít pro propagaci a prodej výrobků.

dalimoni
22.12.2012

Pro mě velmi zajímavé, až se člověk diví, co vše se dá zjistit o chování zákazníků a že je to vlastně velká věda.



Čtenáři před vámi navštívili ještě tyto knihy:

Martin Lindstrom také napsal(a)

Martin Lindstrom
dánská, 1970
2012  83%Vyluxusované mozky
2009  74%Nákupologie