Média a společnost

od:


KoupitKoupit eknihu

Média a specifický typ sociální komunikace, na níž se podílejí, stále významnějším způsobem ovlivňují podobu společenského, politického i kulturního života současných společností - včetně podílu na výkonu politické moci - i ekonomickou úspěšnost řady odvětví. Dva autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí základní uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci jako společenský proces a složky, které se na ní podílejí (média, publikum, společenský kontext). Oproti dosud vycházejícím překladovým publikacím jde o český pohled, beroucí v úvahu historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z České republiky i ze zahraničí....celý text

https://www.databazeknih.cz/images_books/31_/31576/media-a-spolecnost-31576.jpg 3.312
Žánr:
Literatura naučná
Vydáno:
více informací...
Nahrávám...

Komentáře (2)

Přidat komentář
hellena1523
30.01.2017

Přehledná, čtivá, komplexní.

Bedikk
25.11.2014

"Malý Jirák" je taková malá česká mediální bible. Společností se zaobírá jen okrajově, ale pro úvod do mediálních studií slouží skvěle.

TIP: Máte rádi Databázi knih? Podpořte ji v Křištálové lupě (Zájmové weby) - hlasujte zde.

Štítky

masmédia sociologie žurnalistika masová komunikace mediace komunikace

Autoři knihy

Jan Jirák

Jan Jirák
česká, 1958

Barbara Köpplová

Barbara Köpplová
česká, 1943

Uživatelé mají knihu

v Právě čtených1x
v Přečtených21x
v Knihotéce5x
v Chystám se číst5x
v Chci si koupit1x
v dalších seznamech2x