masová komunikace

štítky

7 knih


Ubavit se k smrti 79% Ubavit se k smrti 1999, Neil Postman

Autor, vedoucí katedry kultury a komunikace Newyorské univerzity, v knize vyjadřuje svůj skeptický pohled na směr vývoje mediální sféry a především na roli televize jako média, které, jak věří, negativně ovlivňuje vešker... více


Skeptikové a těšitelé 86% Skeptikové a těšitelé 1995, Umberto Eco

Co je to masová kultura, co nám přináší a co nám bere, co je kýč a v jakém je vztahu k masové kultuře, co dělí vkus od nevkusu a jak je od sebe rozeznáme, proč se dívat na televizi a proč se na ni nedívat – tyto a řadu d... více


Média a společnost 68% Média a společnost 2003, Jan Jirák

Média a specifický typ sociální komunikace, na níž se podílejí, stále významnějším způsobem ovlivňují podobu společenského, politického i kulturního života současných společností - včetně podílu na výkonu politické moci ... více




Teorie masové komunikace 75% Teorie masové komunikace 1996, Melvin L. DeFleur

Učebnice sociologie o proměnách v lidské komunikaci a vlivu sdělovacích prostředků na jednotlivce, společnost, civilizaci a kulturu. více


Knížka o reklamě 80% Knížka o reklamě 2008, Hana Srpová

V prvních třech kapitolách jsou rozebrány základní termíny - komunikace, masová komunikace, komunikační média, marketingová komunikace a marketingový komunikační mix. Čtvrtá kapitola se soustřeďuje na propagaci. Pátá kap... více


Komunikační přístup ke zdvořilosti a jeho aplikace na reklamní texty 0% Komunikační přístup ke zdvořilosti a jeho aplikace na reklamní texty 2008, Daniela Zítková

Reklama nás pronásleduje na každém kroku, vtírá se nám do života, naznačuje, že máme lupy, neumíme se bez pomoci obléct, umýt, oholit, najíst, zajít k lékaři, vyčistit si zuby. Je tedy nezdvořilá? Můžeme v souvislosti s ... více


Analýza současného stavu a vývoje výzkumů PMIP v ČSSR 0% Analýza současného stavu a vývoje výzkumů PMIP v ČSSR 1980, Jitka Perknerová

Odborný buletin střediska odborných informací. (PMIP = Prostředky masové informace a propagandy) více