Média a společnost hodnocení
Jan Jirák , Barbara Köpplová
Média a specifický typ sociální komunikace, na níž se podílejí, stále významnějším způsobem ovlivňují podobu společenského, politického i kulturního života současných společností - včetně podílu na výkonu politické moci - i ekonomickou úspěšnost řady odvětví. Dva autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí základní uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci jako společenský proces a složky, které se na ní podílejí (média, publikum, společenský kontext). Oproti dosud vycházejícím překladovým publikacím jde o český pohled, beroucí v úvahu historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z České republiky i ze zahraničí.... celý text
5 |
|
2 x |
4 |
|
9 x |
3 |
|
12 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
odpad |
|
1 x |
Hodnocení knihy Média a společnost: 68 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 24
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Štítky knihy
masmédia (tisk, rozhlas, TV, internet) sociologie verbální (slovní) komunikace žurnalistika mediace masová komunikace
Skrýt reklamy