Kvantové léčení

Kvantové léčení https://www.databazeknih.cz/img/books/47_/479265/bmid_kvantove-leceni-BDJ-479265.jpg 4 3 1

Na podkladě nových objevů kvantové fyziky, buněčné medicíny, genetiky a vědy o vědomí, ale také vlastních zkušeností, neboť autorka se sama vyléčila z celé řady závažných zdravotních problémů, vám Althea S. Hawková odhalí, kterak můžete vědomě ovlivňovat a dokonce překódovat svoji DNA, abyste si zlepšili zdraví a změnili svůj genetický osud. Seznámí vás s objevy, které jí umožnily vymýtit z těla rakovinu, nádory, jedy i zánětlivá onemocnění. Vychází z pevného přesvědčení, že geny nejsou výhradními původci nemocí, a jedním dechem objasňuje, jak se lidská fyziologie vzájemně ovlivňuje s kvantovými energiemi z našeho vnějšího a osobního prostředí a jak poté výsledné informace spouštějí vývoj a trvání nemoci a chronických potíží. Každý z nás dědí určité náchylnosti, ovšem je to naše jedinečná zkušenost s těmito environmentálními faktory plus naše názory, myšlenky a emoce, co mění způsob, jakým se naše geny projevují. Detailní rozbor kvantovo-energetické a biologicko-chemické povahy DNA doplňuje autorka neméně podrobným a precizním vysvětlením mechanismu, jímž vaše prostředí a vědomí působí na vaši kvantovou DNA, která následně komunikuje s biologickou DNA. Budete-li pracovat přímo s energetickými informacemi, které ovlivňují komunikaci mezi kvantovou a biologickou DNA, můžete změnit genovou expresi překódováním sekvencí genů na vláknech své fyzické DNA a vymazat otisky nemocí. Díky tomu se bude moci vaše tělo rozpomenout, jak má správně fungovat. Za účelem překódování DNA autorka zkoumá různé nástroje vědomí a psychosomatické metody, například práci se zvukem a dechem, odstranění DNA ukazatelů, překalibrování akášických informací a cvičení pro zlepšení komunikace s vlastními buňkami. Čtenáři je mohou využít na své vlastní cestě k uzdravení.... celý text

Literatura naučná Osobní rozvoj a styl Zdraví
Vydáno: , Fontána (Dobra & Fontána)

Quantum DNA Healing , 2017