Marketing

kniha od:

nehodnoceno
Marketing

KoupitKoupit eknihu

Šesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy - nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení pozice menších firem, nové formy mezifiremní spolupráce. Světově proslulí a uznávaní autoři připravili text s řadou případových studií, příkladů a cvičení. V první části vysvětlují základní pojmy a koncepce marketingu. Druhá část je věnována internetu, analýze marketingového prostředí, řízení marketingových informací, spotřebnímu chování. Třetí, nosná část knihy, je zaměřena na strategický marketing a na jednotlivé nástroje marketingového mixu (výrobková, cenová, distribuční a komunikační politika). Závěrečná část zpracovává tematiku globálního marketingu a úlohy marketingu v moderní společnosti. Překlad je dílem kolektivu pedagogů katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze, kteří mají i vlastní marketingové zkušenosti z působení ve firmách....celý text

https://www.databazeknih.cz/images_books/98_/9845/marketing-9845.jpg 00
Žánr
Literatura naučná, Ekonomie a obchod
Vydáno, Grada
Orig. název

Marketing: an Introduction

více informací...
Nahrávám...

Štítky

marketing

Autoři knihy

Philip Kotler
americká, 1931

Kniha Marketing je v

Přečtených5x
Knihotéce5x
Chystám se číst2x
Chci si koupit1x