Marketing

od:

nehodnoceno
Marketing

KoupitKoupit eknihu

Šesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy - nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení pozice menších firem, nové formy mezifiremní spolupráce. Světově proslulí a uznávaní autoři připravili text s řadou případových studií, příkladů a cvičení. V první části vysvětlují základní pojmy a koncepce marketingu. Druhá část je věnována internetu, analýze marketingového prostředí, řízení marketingových informací, spotřebnímu chování. Třetí, nosná část knihy, je zaměřena na strategický marketing a na jednotlivé nástroje marketingového mixu (výrobková, cenová, distribuční a komunikační politika). Závěrečná část zpracovává tematiku globálního marketingu a úlohy marketingu v moderní společnosti. Překlad je dílem kolektivu pedagogů katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze, kteří mají i vlastní marketingové zkušenosti z působení ve firmách....celý text

https://www.databazeknih.cz/images_books/98_/9845/marketing-9845.jpg
Orig. název:

Marketing: an Introduction

Žánr:
Literatura naučná, Ekonomie a obchod
Vydáno:, Grada
více informací...
Nahrávám...
vložit inzerát

Bazar (2)

Marketing Prodává: fikura 180 Kč
+ 80 pošta
Praha
celý inzerát
Marketing Prodává: seji 320 Kč
+ 50 pošta
Plzeň
celý inzerát
TIP: Máte rádi Databázi knih? Podpořte ji v Křištálové lupě (Zájmové weby) - hlasujte zde.

Štítky

marketing

Autoři knihy

Gary Armstrong

Gary Armstrong
americká

Philip Kotler

Philip Kotler
americká, 1931

Uživatelé mají knihu

v Přečtených3x
v Knihotéce2x
v Chystám se číst2x