Marketing

kniha od:

nehodnoceno
Marketing obálka knihy

KoupitKoupit eknihu

Šesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy - nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení pozice menších firem, nové formy mezifiremní spolupráce. Světově proslulí a uznávaní autoři připravili text s řadou případových studií, příkladů a cvičení. V první části vysvětlují základní pojmy a koncepce marketingu. Druhá část je věnována internetu, analýze marketingového prostředí, řízení marketingových informací, spotřebnímu chování. Třetí, nosná část knihy, je zaměřena na strategický marketing a na jednotlivé nástroje marketingového mixu (výrobková, cenová, distribuční a komunikační politika). Závěrečná část zpracovává tematiku globálního marketingu a úlohy marketingu v moderní společnosti. Překlad je dílem kolektivu pedagogů katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze, kteří mají i vlastní marketingové zkušenosti z působení ve firmách....celý text

https://www.databazeknih.cz/img/books/98_/9845/marketing-9845.jpg
Žánr:
Literatura naučná, Ekonomie a obchod

Vydáno: , Grada
Originální název:

Marketing: an Introduction


více info...
Nahrávám...

Vydání (2)

Česká 2


Marketing
Marketing

2004 · Grada

80-247-0513-3

KoupitKoupit eknihu

MarketingMarketing

1992

80-08-02042-3