Marketing podobné
Gary Armstrong , Philip Kotler
Šesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy - nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení pozice menších firem, nové formy mezifiremní spolupráce. Světově proslulí a uznávaní autoři připravili text s řadou případových studií, příkladů a cvičení. V první části vysvětlují základní pojmy a koncepce marketingu. Druhá část je věnována internetu, analýze marketingového prostředí, řízení marketingových informací, spotřebnímu chování. Třetí, nosná část knihy, je zaměřena na strategický marketing a na jednotlivé nástroje marketingového mixu (výrobková, cenová, distribuční a komunikační politika). Závěrečná část zpracovává tematiku globálního marketingu a úlohy marketingu v moderní společnosti. Překlad je dílem kolektivu pedagogů katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze, kteří mají i vlastní marketingové zkušenosti z působení ve firmách.... celý text
Literatura naučná , Ekonomie a obchod
Vydáno: 2004 , Grada
Originální název:
Marketing: an Introduction
více info...
Podobné knihy (0)
Zatím zde není žádná podobná kniha.
Štítky knihy
Kniha Marketing je v
Přečtených | 5x |
Doporučených | 1x |
Knihotéce | 8x |
Chystám se číst | 3x |
Chci si koupit | 1x |