Právní boj proti sexistické reklamě: Regulace a samoregulace reklamy ve srovnávacím kontextu vydání
Jana Kvasnicová
nehodnoceno
Publikace se snaží odpovědět na otázky, v jakých případech je reklama "pouze" neetická, kdy se již nesrovnává s dobrými společenskými mravy, a kdy se jedná přímo o reklamu diskriminační.
Vydání (2)
Právní boj proti sexistické reklamě: Regulace a samoregulace reklamy ve srovnávacím kontextu
2018, Nesehnutí
ISBN: 978-80-87217-37-5Právní boj proti sexistické reklamě: Regulace a samoregulace reklamy ve srovnávacím kontextu
2015, Nesehnutí
ISBN: 978-80-87217-16-0Štítky knihy
Autorovy další knížky
2015 | Antidiskriminační zákon |
2018 | Právo versus sexismus - metodický pohled na sexistické reklamy |
2015 | Právní boj proti sexistické reklamě: Regulace a samoregulace reklamy ve srovnávacím kontextu |