Hal Stone

Nové komentáře u autorových knih

Obejměte svého vnitřního kritika Obejměte svého vnitřního kritika

Kniha je určitě užitečná pro seberozvoj a podporuji názor, který tu už padl, že na rozdíl od mnohých opravdu k něčemu je. Když to vezmu pragmaticky z odborného hlediska, tak je to jen jeden z možných přístupů. Některé techniky bych neupoužívala, protože mi přijde zbytečné se moc vrtat v příčinách a projevech, zjišťovat, kdo za to může. Naopak část, která se věnuje řešení, je opravdu stručná. Nenašla jsem tam nic pozoruhodného, nového a nebylo to ani moc užitečné díky stručnému pojetí.... celý text
Kyri

Souhlasím s předchozími komentáři. Ke knihám o osobním rozvoji jsem skeptická, je jich tolik, že těžko poznat ty kvalitnější a skutečně přínosné. K téhle jsem se dostala na doporučení a přínosná se mi zdá. S některými uvedenými příklady výčitek vnitřního kritika se jistě identifikuje každý z nás. Abychom svého vnitřního kritika zvládli „obejmout“ a vyrovnat se s ním, jen přečíst knihu samozřejmě nestačí. Je to otázka vytrvalosti a delšího času, každopádně jsem v knize našla řadu podnětů k dalšímu přemýšlení, a třeba některé postřehy a rady skutečně pomohou časem sebekritiku trochu „zkrotit“.... celý text
Kackap

Jedna z těch lepších knih, které takříkajíc slibují seberozvoj. Vnitřní kritik je zákeřný, protože umí být prakticky všudypřítomný a často odráží to, co nám bylo jako dětem vštěpováno (ať už doma, ve škole, nebo jinde). Hezké jsou i rozhovory s tímto vnitřním kritikem, jako taková ukázka, jak funguje forma "terapie dialogem" od těchto autorů. Myslím, že knížka je přitažlivá hlavně z toho důvodu, že už jenom v tom nadpisu se spousta lidí vidí. "Každý vnitřní kritik nás dostává do role zraněného dítěte."... celý text
hu_87

Kniha mi otevřela oči a donutila se mě nad spoustou věcí zamyslet. Doporučuji, pokud se chcete rozvíjet
alena7008