reklamní průmysl
štítky
11 knih
Žena k nakousnutí 1998, Margaret Atwood
Pvní román Margaret Atwoodové, vydaný v roce 1969, který autorce pomohl etablovat se jako prozaička zásadního významu. Je to příběh mladé Mariany, jejíž zdravý, strukturovaný a konzumně orientovaný svět se začne vytrácet... více
Česká reklama: od pana Vajíčka po falešné soby 2012, Jaroslav Krupka
Za posledních dvacet let se reklama stala téměř kažodenní součástí našeho života. Televize, bilboardy, hromadná doprava, internet - reklama je všude. Můžeme ji nenávidět, ale můžeme se s ní třeba lépe seznámit. V knize Č... více
Klub osamělých srdcí pana Vajíčko 2021, * antologie
Kniha představuje unikátní soubor 12 povídek ze světa reklamního prostředí, plných štiplavých, humorných a ironických příběhů situovaných právě do světa marketingu a reklamy. Vedle sebe tak najdete povídky textaře kapel... více
Psaní se nečervená 2021, Andrea Stujová
Kniha osobních příběhů, jež sice nevyznívají v můj prospěch, ale mohou se stát každému – bez rozdílu pohlaví i věku. Formou i obsahem přirozené, psané jednoduše a s nadhledem tak, jak se staly. Vhodné pro zlepšení nálady... více
Druhý dech 2024, Daniel Krásný
Příběh s tajemstvím o přípravě jedné reklamní kampaně, odehrávající se v lůně České Kanady. Adolf Majer má za sebou fakt mizerné čtyři měsíce života. Jeho manželka, instagramová hvězda @johankazparku, ho opustila kvů... více
Reklama - 200 tipů, které musíte znát 2009, Roman Kobiela
Sestavujete výstižné reklamní sdělení? Přemýšlíte, jaký komunikační kanál bude nejúčinnější? Zdali tištěná média nebo rozhlas či TV? Chcete si být jisti, že reklama splňuje všechny právní náležitosti? Publikace vám nabíd... více
Spotřební imaginace státního socialismu: Reklama v Československu 1948—1989 2023, Lucie Česálková
Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy, se nicméně jednalo o etablovaný obor zaměstnávající... více
Genderové stereotypy v reklamních textech 2006, Olga Komárková
Výzkum zjišťuje míru přehodnocení rodových stereotypů současné reklamní produkce. více
Použitie a výber reklamnej agentúry: pohľad z vnútra 2003, John Ward
Obsah titulu je jednoznačný už z jeho názvu. Kniha „Použitie a výber reklamnej agentúry: pohľad z vnútra“ je prekladom originálu „Using and Choosing an advertising agency: an insider's view“. Ide o praktický manuál pre f... více
Polygrafia Slovenska 2020 2020, kolektiv autorů
Obsah: Reklamné agentúry, Grafické štúdiá, Repro štúdiá, Multimédia a Internet, Tlačiarne, Kníhviazačstvá, Dodávatelia, Vydavateľstvá, Obaly a obalová technika. více
Komunikační přístup ke zdvořilosti a jeho aplikace na reklamní texty 2008, Daniela Zítková
Reklama nás pronásleduje na každém kroku, vtírá se nám do života, naznačuje, že máme lupy, neumíme se bez pomoci obléct, umýt, oholit, najíst, zajít k lékaři, vyčistit si zuby. Je tedy nezdvořilá? Můžeme v souvislosti s ... více