masmédia (tisk, rozhlas, TV, internet)

štítky

164 knih


(Prvních) 10 let České televize - ve faktech a dokumentech 100% (Prvních) 10 let České televize - ve faktech a dokumentech 2003, Jitka Saturková

Knihu, která zatím v dějinách českých sdělovacích médií nemá obdoby, uvozují analytické studie o České televizi jako instituci, o jejím programu a zpravodajství a je skládána jako mozaika dobových názorů a hodnocení (čas... více


Ukradená televize aneb Co na obrazovce nebylo 60% Ukradená televize aneb Co na obrazovce nebylo 2003, Petr Štěpánek

Autor, publicista a dlouholetý člen Rady pro rozhlasové a televizní vysílání, zde sumarizuje články, ve kterých vyjadřuje své názory na naši mediální scénu. Upozorňuje na nebezpečnou politizaci české žurnalistiky. V cent... více


Ekonomika kultury a masmédií 80% Ekonomika kultury a masmédií 2007, Simona Škarabelová

Popis knihy není zatím k dispozici. více




Sebereflexe české společnosti 100% Sebereflexe české společnosti 2011, Václav Fronk

Autor zkoumá humor skrze karikatury v časopisech. více


Eurochaos 80% Eurochaos 1997, Ľuboš Jurík

Spisovateľ a publicista LUBOŠ JURÍK (1947), autor viacerých kníh poviedok, románov a dialógov so spisovateľmi celého sveta sa predstavuje čitateľom knihou politologických esejí EUROCHAOS. Slovensko na konci 20. storočia,... více


To každopádně! Realita, nebo show? 100% To každopádně! Realita, nebo show? 2005, Robert Rohál

V současné době naši společnost doslova uhranul nový fenomén, který se dá ve zkratce shrnout pod jednotný název "reality show". Mnoho z nás vede dlouhé diskuze o smyslu tohoto fenoménu, který má mnoho nadšených obhájců i... více


Žurnalistická profese 2.0 40% Žurnalistická profese 2.0 2020, Jan Jirků

Monografie Žurnalistická profese 2.0 se zabývá aktuálními vývojovými trendy v médiích i žurnalistice a procesy, jako jsou medializace internetu a internetizace masových médií nebo mediální konvergence a hybridizace. Přin... více


Arogance: Jak novináři manipulují 80% Arogance: Jak novináři manipulují 2009, Bernard Goldberg

Největší příběh, který média nikdy nezveřejní Volné pokračování knihy "Jak novináři manipulují" je opět kritikou americké mediální scény: dle autora jsou zcela neobjektivní informace amerických novinářů důsledkem jeji... více


Novináři nejsou zlí 80% Novináři nejsou zlí 2001, Tomáš Feřtek

Popis knihy není zatím k dispozici. více


Mediální komunikace pro management 20% Mediální komunikace pro management 2012, Vojtěch Bednář

Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá ... více


Jeden z možných postojů jak být s uměním 100% Jeden z možných postojů jak být s uměním 1998, Milan Knížák

Tato kniha obsahuje dvě teoretické práce a to Mezera mezi médii jako nové médium a Jeden z možných postojů jak být s uměním. Oba texty se snaží reflektovat současný stav umění tak, jak ho vnímá autor, který ve svém dosav... více


Manipulace v médiích 0% Manipulace v médiích 2008, Petr Žantovský

Popis knihy není zatím k dispozici. více


Mediální činnosti v předškolním a mladším školním věku 0% Mediální činnosti v předškolním a mladším školním věku 2016, Petr Valenta

Tato novinka přináší pedagogům mateřských a základních škol vhled do výuky mediální výchovy a problematiky médií. Přestože nejde o téma nové, řeší se v české vzdělávací soustavě především na úrovni základního vzdělávání,... více


Problémy spravodajských služieb v otvorenej spoločnosti % Problémy spravodajských služieb v otvorenej spoločnosti 2012, Igor Cibula

Zborník príspevkov zo sympózia Bratislava 7. decembra 2011. ..prečo sú komplikované vzťahy spravodajských služieb a médií v otvorenej spoločnosti? Úlohou spravodajských služieb je získavať informácie a všetky utajovať... více


Děti a reklama 0% Děti a reklama 2010, Alena Vavřičková

Reklama představuje jeden z nejagresivnějších diskurzů současnosti. Všichni jsme jí obklopováni a ovlivňováni. I děti. Nebo především děti? Tato studie přináší základní poučení o reklamním diskurzu a dále zkoumá, jak jso... více


Prípad zakázané Hlavné správy 0% Prípad zakázané Hlavné správy 2022, Ivan Lehotský

Podtitul: Otvorená výpoveď redaktora zablokovaného najznámejšieho nezávislého slovenského média za pravdu a slobodu slova Necenzurovaná správa o boji najznámejšieho nezávislého slovenského média za pravdu a slobodu sl... více


Televize Nova a ztráta absolutna 0% Televize Nova a ztráta absolutna 1998, Dan Drápal

aneb, Příručka mediálně pronásledovaného křesťana. více


Milionář, nebo trapas? 0% Milionář, nebo trapas? 2001, Karel Lupoměský

„Pohled do zákulisí nejoblíbenějšího soutěžního pořadu současnosti.“ více


Divadlo jako komunikační médium 0% Divadlo jako komunikační médium 2012, Irena Žantovská

Autorka zasvěceným pohledem zkoumá divadelní představení jako způsob komunikace mezi divadelními tvůrci a diváky, společenský kontext vzniku divadelního představení, roli publika v dialogu s herci i možnosti této zvláštn... více


Novináři a oběti trestných činů 0% Novináři a oběti trestných činů 2008, Ludmila Čírtková

Publikace je určena primárně novinářům, kteří přicházejí do kontaktu s lidmi zasaženými trestnou činností. Dalšími příjemci informací v ní obsažených mohou být studenti i pracovníci dalších profesí, kteří přicházejí s ob... více