marketing

štítky

105 knih


Mezinárodní marketing a informační technologie 0% Mezinárodní marketing a informační technologie 2011, Jiří Vinopal

Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech pánů hradů Microsoftu, Apple, Google i IBM... více


Proč už neplatí tradiční marketing 0% Proč už neplatí tradiční marketing 2007, John Walsh

Publikace se zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, jako např. marketing hodnotových řetězců, uspořádání klientů, 'passion branding' nebo tzv. diskriminační ce... více


Strategie B2B digitálního marketingu % Strategie B2B digitálního marketingu 2022, Simon Hall

Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosažení růstu firmy. Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesio... více




Manažerské techniky II. 0% Manažerské techniky II. 1997, Oldřich Šuleř ml.

Text je rozdělen do 4 hlavních oddílů - Plánování, Organizování, Vedení, Kontrolování a uvnitř do menších kapitol, které vysvětlují principy jednotlivých technik managementu. Kniha obsahuje i praktické rady a řadu příkla... více


Najlepší obchodník - Tajomstvo a úspech predaja 0% Najlepší obchodník - Tajomstvo a úspech predaja 1995, D. Forbes Ley

Tajomstvo a úspech predaja. Autor analyzuje a skúma nové techniky procesu predaja v typickom konkurenčnom prostredí amerického trhu, pričom využíva cenné a bohaté skúsenosti, rady a odporúčania, ktoré získal v priebehu d... více


Strategie sociálních médií % Strategie sociálních médií 2022, Julie Atherton

Praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Popisuje proces plánování kampaní, přípravy, realizace i měření jejich přínosů. Rozkrývá propojení sociálních médií s marketingovými nástroji a komuni... více


Manažerské techniky I. 0% Manažerské techniky I. 1995, Oldřich Šuleř ml.

Učebnice seznamuje s úspěšnými manažerskými technikami a základními postupy managementu. více


POP - In-store komunikace v praxi 0% POP - In-store komunikace v praxi 2009, Daniela Krofiánová

První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci je určena začínajícím i zkušenějším trade marketing manažerům, key account a brand manažerům, zaměstnancům prodejních řetězců, malým a středním obcho... více


Optimalizace webových stránek % Optimalizace webových stránek 2022, Dan Croxen-John

Proč si 95 % návštěvníků vašich stránek nic nekoupí a jak to můžete změnit. Kniha je praktickým průvodcem, který vám pomůže podpořit růst on-line tržeb prostřednictvím experimentování a optimalizace míry konverze. Naj... více


Marketing ve věku společnosti Google 0% Marketing ve věku společnosti Google 2011, Vanessa Fox

Využijte ve svém byznysu plný potenciál on-line vyhledávání! Vaši zákazníci vás hledají ve vyhledávačích – najdou vás? Jakou máte obchodní strategii pro přirozené vyhledávání ve vyhledávačích Google či Seznam? Pokud z... více


Značka - od vize k vyšším ziskům 0% Značka - od vize k vyšším ziskům 2009, Leslie de Chernatony

Publikace prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspe... více


O strategickém marketingu: 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review % O strategickém marketingu: 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review 2019, kolektiv autorů

Proč řada firem, které vyrábějí produkty na špičkové technologické úrovni 21. století, řídí svůj marketing stejně, jako v šedesátých letech 20. století? Jak najít cestu k současnému zákazníkovi a využít všech možností, k... více


Direct marketing 0% Direct marketing 2004, Lester Wunderman

Proč je klíčem k úspěchu v direct marketingu (direct mail, zasílání katalogů, teleshopping, telemarketing aj.) odhodlání, přitáhnout a udržovat si hodnotné zákazníky? Jak změnit interaktivním dialogem chování zákazníků? ... více


Tradiční a nové v marketingové komunikaci 0% Tradiční a nové v marketingové komunikaci 2011, Radim Bačuvčík

Kniha ukazuje, jak různě lze pohlížet na vztah tradičního a nového ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají tradičními a novými přístupy k analýzy marketingové komunika... více


Marketing - základy a postupy 0% Marketing - základy a postupy 2001, Miroslav Foret

Popis knihy není zatím k dispozici. více


Marketingový plán na jednu stránku 0% Marketingový plán na jednu stránku 2020, Allan Dib

Najděte nejrychlejší cestu k penězům! Příprava marketingového plánu se často považuje za obtížný a časově náročný proces, ale představte si marketingový plán, který vám zabere pouze jednu A4. V této knize vám autor... více


Imitátori: Ako šikovné firmy využívajú imitáciu na získanie strategickej výhody 0% Imitátori: Ako šikovné firmy využívajú imitáciu na získanie strategickej výhody 2011, Oded Shenkar

Investujete do inovácií, výskumu a vývoja, snažíte sa odlíšiť, ale stále vám to neprináša očakávané zisky či vytúženú pozíciu na trhu? Napadlo vám niekedy, že to všetko sa dá získať imitovaním? Kopírovaním alebo dôsled... více


Slovník moderního manažera 0% Slovník moderního manažera 2012, Jaroslav Beneš

Marketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. Zde autor vychází ze současného moderního poznání. Slovní zásoba specifických anglických pojmů usnadňující komunikaci vede k v... více


Jak psát obchodní dopisy 0% Jak psát obchodní dopisy 2004, Drayton Bird

Publikace Jak psát obchodní dopisy je určena: - obchodníkům, které krok za krokem naučí vytvořit obchodní dopis s nabídkou, jež jim přivede zákazníky a přinese příjmy - marketing manažerům a pracovníkům marketingu, jimž ... více


Strategie digitálního marketingu % Strategie digitálního marketingu 2022, Simon Kingsnorth

Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing. Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro d... více