DNA (genetika)

štítky

31 knih

Kvantové léčení 73% Kvantové léčení 2019, Althea S. Hawk

Na podkladě nových objevů kvantové fyziky, buněčné medicíny, genetiky a vědy o vědomí, ale také vlastních zkušeností, neboť autorka se sama vyléčila z celé řady závažných zdravotních problémů, vám Althea S. Hawková odhal... více

Klonování genů a analýza DNA 73% Klonování genů a analýza DNA 2007, Terence Austen Brown

Kniha představuje základní úvodní text jak pro studenty mnoha biologických oborů včetně studentů genetiky a genomiky, molekulární biologie, biochemie, imunologie a aplikované biologie, tak pro profesionální vědce, kteří ... více

Sémiotické primitivy v konstrukci gramatik 50% Sémiotické primitivy v konstrukci gramatik 2011, Dan Faltýnek

Život jako znakový proces je tématem této knihy,která na svých stránkách propojuje poznatky z lingvistiky a přírodních věd. Kniha nabízí uvedení do problematiky analogie jazyka a DNA a ukazuje vývoj tohoto vědeckého disk... více

Identifikační genetika v právní praxi 60% Identifikační genetika v právní praxi 2018, Jiří Kožina

Identifikační genetika a interpretace jejích poznatků je každodenní činností všech, kdo bojují se zločinem, stejně jako obhájců, kteří bojují za práva svých klientů. Cílem knihy je vysvětlení otázek proč a jak je identif... více

Žijte podle své DNA 60% Žijte podle své DNA 2023, Kashif Khan

Naučte se, jak získat návod k použití sebe sama! Dozvíte se, jak vám znalost vašeho genomu může pomoci učinit zásadní rozhodnutí, která povedou k jednoznačně šťastnějšímu a zdravějšímu životu.! Přichází vlna personalizo... více

Jak jsme zkoumali Gregora Johanna Mendela 100% Jak jsme zkoumali Gregora Johanna Mendela 2023, Eva Drozdová

Sedmý svazek edice Munice představuje unikátní projekt výzkumu ostatků augustiniánského opata a zakladatele genetiky G. J. Mendela. Do výzkumu, jehož terénní část proběhla v druhé půli roku 2021, se postupně zapojily des... více

Život s hemofilií % Život s hemofilií 2007, Peter Jones

Český svaz hemofiliků je dobrovolná organizace sdružující postižené hemofilií, jejich rodinné příslušníky a další zájemce. Jeho hlavním úkolem je informovat své členy o novinkách a možnostech léčby, ale také o otázkách s... více

DNA Cesta do vašej genetickej identity 0% DNA Cesta do vašej genetickej identity 2021, Sergio Pistoi

Urobili to už milióny ľudí: stačí niekoľko kliknutí a trochu slín. Vďaka tejto vymoženosti môžete zistiť, odkiaľ pochádzate, vystopujete svojich príbuzných po celom svete a na genetických sociálnych sieťach nájdete novýc... více

DNA po roce 2012 0% DNA po roce 2012 2012, Peter Ruppel

V této knížečce se vydáme na napínavou cestu objevů: za duchovními podíly našich dědičných vloh. Věda velmi přísně rozlišuje mezi zděděnými a získanými vlastnostmi. Vzhledem k potenciálnímu posunu, který nás čeká v souvi... více

Rekombinantní DNA 0% Rekombinantní DNA 1988, James D. Watson

Popis knihy není zatím k dispozici. více