Ten se mi líbí recenze

Ten se mi líbí https://www.databazeknih.cz/img/books/28_/28999/ten-se-mi-libi-ClL-28999.jpg 4 88 25

Představte si, že jste měli vážnou nehodu, kvůli které teď nemůžete mluvit, vidět a vůbec jakkoli se hýbat. Jste odkázáni na pomoc druhých lidí, kteří se většinou chovají tak, jako byste už nebyli lidské bytosti. Ale vy je slyšet můžete... V téhle situaci je i Elise, tetraplegička a hlavní postava příběhu, o kterou se stará ošetřovatelka Ivette, jež má naštěstí tolik pochopení, že s ní mluví, jako by jí Elise mohla odpovídat. Všechno začne, když Ivette vezme Elise s sebou na nákup a nechá ji zaparkovanou na vozíku před obchodem. Zastaví se totiž u ní malé děvče a šeptá jí nejnovější drby, mimo jiné i to, že to od Smrti nebylo hezké, když zabila jejího brášku, a že příště jí musí líp ohlídat. Do toho se ale vrátí Ivette, děvče odejde a Elise má o čem přemýšlet. Jak mohla malá Virginie znát takové podrobnosti, které ani neuváděli ve zprávách? Opravdu myslela tím, co říkala, že ví, kdo je vrah? Musí se toho od ní dozvědět víc! K tomu dostane Elise příležitost, když jsou s Ivette díky Virginiiným rodičům pozváni na oslavu a seznámí se se spoustou nových a příjemných lidí. Může být vrahem někdo z nich? Ale teprve až vyjde najevo, že Elise může hýbat ukazováčkem a jeho zvednutím odpovídat, dávat najevo svůj názor, dostává se do smrtelného nebezpečí, protože vrah si moc dobře všímá, komu se Virginie svěřuje... Další strhující příběh s originální zápletkou a ještě originálnější hrdinkou čtenáře rozhodně nenechá klidným - umožní mu spoluprožívat Elisinu bezmoc, hrůzu i ohromnou vůli přežít, a čtenář si nevydechne, dokud nedočte poslední stránku...... celý text

Literatura světová Detektivky, krimi
Vydáno: , Motto

La Mort des Bois , 1996