Kniha o těhotenství a dítěti recenze

Kniha o těhotenství a dítěti https://www.databazeknih.cz/img/books/35_/35270/kniha-o-tehotenstvi-a-diteti-35270.jpg 4 22 7

!První a druhé vydání vyšlo pod názvem Kniha o těhotenství @ porodu! Čtvrté vydání čtenářsky úspěšné publikace srozumitelně a přehledně popisuje zásady plánovaného rodičovství a způsoby přirozeného i umělého otěhotnění. Po týdnech a měsících od prvních okamžiků těhotenství sleduje změny, které nastávají v těhotné ženě, vývoj zárodku a později plodu. Nové vydání knihy je navíc rozšířeno o unikátní embryologické fotografie. Předporodní péče, která je v České republice na velmi vysoké úrovni, je spojena s informacemi o správných hygienických návycích a životosprávě těhotné ženy. Nově jsou doplněny informace o cvičení těhotných žen a zejména o používání volně dostupných léků v těhotenství. Podrobně je popsán porod, ať již přirozený nebo operační, císařský řez apod. Pečlivě a v celé své šíři jsou probrány všechny dnes známé postupy v tišení bolestí u porodu, od metod nefarmakologických až po epidurální analgezii. V kapitole o šestinedělí je brán zvláštní ohled na informace o příznivém vlivu kojení na dítě, připojena je nová kapitola o očkování dětí. S ohledem na fakt, že asi u jedné třetiny těhotných žen se vyskytnou nepravidelnosti, jsou zmíněny i některé příčiny rizikového těhotenství a nepravidelně probíhající porod a šestinedělí. Dosud nikdy nebylo lidstvo v situaci, že by se děti mohly rodit pouze rodičům, kteří si jejich narození skutečně přejí - proto jsou na závěr kapitoly o těhotenství zařazeny i základní informace o prostředcích a metodách moderní antikoncepce. Kniha je dále rozšířena o popis vývoje dítěte do dvou let jeho věku. Text je doplněný o zajímavé a názorné ilustrace, obrázky a fotografie, včetně unikátních záběrů českých celebrit a sportovních párů, jejichž potomkům autor pomáhal na svět. První vydání publikace bylo v roce 2006 oceněno Charvátovou cenou v oboru popularizace vědy (cena Nadačního fondu dr. Paula Adriana Jana Janssena).... celý text

Don't be fooled odpad! uzivatel4708

My review will not be based on this insignificant book but rather on the attitude of this physician. One might have been impressed by this article b...celý text recenze