Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu - 2. díl přehled

nehodnoceno
Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu - 2. díl
https://www.databazeknih.cz/img/books/43_/438145/bmid_management-sluzeb-hotelnictvi-a-ces-Btn-438145.jpg 0 0 0

Cílem odborné knihy je vysvětlit význam a činnosti vybraných organizačních složek hotelového managementu a managementu cestovního ruchu, procesní vazby mezi nimi a seznámit odbornou veřejnost s aktuálními trendy, úspešnými manažerskými technikami, ale i základními principy fungování hotelu a cestovní kanceláre. Dále si autoři kladou za cíl přispět k předání specifických profesních znalostí odborníkům, kteří se dále vzdělávají v oboru managementu hotelnictví a cestovního ruchu. Odborná kniha je souhrnem výsledků výzkumné činnosti, znalostí a zkušeností profesionálů z oboru hotelnictví a cestovní ruchu a pedagogů při aplikaci nejen teoretických poznatků, ale i poznatků z praxe.... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu - 2. díl. Přihlašte se a napište ho.


Komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy. Přidejte citát.


Kniha Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu - 2. díl v seznamech

Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)