BUZZ 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům přehled

BUZZ 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům https://www.databazeknih.cz/img/books/14_/144564/buzz-50-malickosti-k-144564.jpg 3 1 1

V padesáti kapitolách se autor věnuje různým marketingovým prvkům a postupům. Každá kapitola je na dvoustrách a je koncipována jako téma, ke kterému je krátký popis, příklad z praxe a další rady a body, které dané téma dále rozvíjí. Kapitola je zakončena shrnutím postupu a citátem. Jednotlivé kapitoly jsou sdružené do 8 tématických celků.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Management Press
Originální název:

The Buzz, 50 little things that make a big difference to delivering world-class customer service , 2004


více info...

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize BUZZ 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům. Přihlašte se a napište ho.


Komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha BUZZ 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům v seznamech

v Přečtených2x
ve Čtenářské výzvě1x
v Knihotéce2x
v Chystám se číst1x

Štítky knihy

zákazníci

Autorovy další knížky

David Freemantle
britská, 1942
2006  60%BUZZ 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům
2006  0%BIZ 50 maličkostí, které mají velký vliv na motivaci a vedení týmu
1995  100%Superšéf - O úspěšném řízení lidí od A až do Z