Mít vše hotovo: umění produktivity bez stresu podobné
David Allen
„Knihu doporučuji k prostudování každému, kdo měl někdy pocit, že mu práce přerůstá přes hlavu.“ - Michal Kašpárek, Finmag.cz Tato kniha je naprosto jiná, než všechny ostatní knihy o produktivitě. Poprvé vyšla před patnácti lety a za tu dobu se stala fenoménem. O její kvalitě svědčí tři miliony prodaných výtisků ve více než 30 jazycích. Statisíce lidí si díky metodě GTD dokáží naplánovat svůj pracovní i osobní čas a mohou se plnohodnotně věnovat práci, rodině i koníčkům. Tisíce účastníků kurzů a workshopů dále prohloubilo svoji znalost metody natolik, že ji mohli zavést do firem, kde pracují a tyto se tak staly lépe organizovanými a zaměstnanci spokojenějšími. Nyní autor přepsal celou knihu od začátku do konce, aby v ní zohlednil práci v nové, digitální době. Jednu věc ale na knize měnit vůbec nemusel, a sice její základní principy a techniky produktivity beze stresu. Nováčci, kteří se setkávají s metodou GTD poprvé, oceňují její modularitu, možnost zavádění systému po částech, kdy další krok mohou učinit až po zautomatizování předchozího. Také rady, kterých kniha obsahuje nespočet, jsou aplikovatelné i jednotlivě a progres tedy přichází hned od prvních okamžiků používání. Dlouholetým uživatelům metody GTD David Allen slibuje, že najdou v tomto přepracovaném vydání zcela novou úroveň zapojení a objeví informace, které čekají na uplatnění v rámci struktur a nástrojů s nimiž už dávno pracují. Autor aktualizoval postupy v této knížce s ohledem na moderní technologie a také s ohledem na moderní poznatky o činnosti mozku v neurologii. Jeho zásady jsou ale vždy spjaty s nadčasovými principy, kterými se řídí lidská pozornost, emoce a kreativita. Zapojíte-li tuto knihu do svého života, získáte neocenitelného průvodce při změně životního stylu směrem k těm skutečně důležitým stránkám prácovního i osobního života. V knize se mimo jiné dozvíte - jak naložit s množstvím informací, které se na vás valí a vyhnout se zahlcení - jak sám(a) sebe zorganizovat a přitom zůstat v klidu - jak si zorganizovat fyzické materiály (i stůl, šuplata, šanony apod.) - jak si udělat pořádek v projektech - podle jakého klíče věci třídit - jak na nic nezapomínat a mít čistou hlavou - jak používat vstupní schránky (inboxy) - jak funguje legendární Allenovo „dvouminutové pravidlo“ - jak efektivně používat email a další komunikační kanály - jak nejlépe využít každou volnou chvíli během pracovního dne... celý text
Literatura světová Literatura naučná Osobní rozvoj a styl
Vydáno: 2016 , Jan MelvilOriginální název:
Getting Things Done: The Art of Stress-Free Productivity , 2001
více info...
Podobné knihy (1)
Atómové návyky James ClearAtómové návyky ponúkajú overený návod, ako sa každý deň zlepšiť o jedno percento bez ohľadu na svoje ciele. Popredný svetový odborník na tvorbu návykov James Clear odhaľuje praktické stratégie, ktoré vás do detailov nauč... více
Štítky knihy
seberealizace rozvoj osobnosti, osobní rozvoj organizace času manažerské dovednosti sebeovládání