Hitmakeři podobné

Hitmakeři https://www.databazeknih.cz/img/books/34_/340136/bmid_hitmakeri-gRU-340136.jpg 4 30 7

Hitmakeři: Tajemství hvězdné popularity v éře věčného rozptylování. Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky ústním doporučením, nevidíte skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii – moci, vlivu, temných provozovatelů vysílání a kultů nadšenců, které přeměňují některé produkty na kulturní fenomény. Dokonce i ty nejoslnivější nápady zchřadnou v ústraní, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí. Nejdůležitějšími spotřebiteli nejsou ti, kteří věc přijmou hned zkraje, ale spíše jejich přátelé, následovníci a imitátoři – publikum vašeho publika. Kmenový autor Atlanticu Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii na pozadí našich preferencí a odhaluje ekonomii kulturních trhů, které skrytě u tvářejí naše životy. Thompson boří sentimentální mýty o tvorbě hitů, které panují ve světě kultury a byznysu, a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá „dobrý vkus“ a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách od úplného selhání dělil jenom krůček. Žijeme možná v novém světě, ale některé pravdy o preferencích a touhách cílových skupin a spotřebitelů přetrvávají již velice dlouho. Například ta, že lidé zbožňují podvědomá překvapení – smělé, ale záludně rozeznatelné produkty. Co některá díla činí úspěšnými? A proč jiná mizí v propadlišti dějin? Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky v minulém století popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století – pozorností lidí. Derek Thompson do hloubky zkoumá kulturní fenomény od zrodu impresionismu po budoucnost Facebooku, od malých designérů na Etsy po původ Hvězdných válek a vypráví fascinující příběh chodu kultury a mechanismu popularity jejích produktů.... celý text

Literatura světová Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Jan Melvil
Originální název:

Hit Makers: The Science of Popularity in an Age of Distraction


více info...

Podobné knihy (4)

Kraď jako umělec – 10 věcí, které ti nikdo neřekl o kreativitě Kraď jako umělec – 10 věcí, které ti nikdo neřekl o kreativitě Austin Kleon

"Kraď jako umělec" je základní inspirační knihou pro všechny kreativce. Je kongeniálním desaterem pro každého začínajícího spisovatele, muzikanta, výtvarníka, copywritera, bloggera, prostě tvůrce. Nemusíte být génius, st... více


Nadčasový produkt: Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty Nadčasový produkt: Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty Ryan Holiday

Kultovní kniha pro kreativce, marketéry a tvůrce nových produktů, kteří si kladou tyto otázky: • Jak vdechnout prvotnímu nápadu život? • Jak definovat svou značku? • Jak nový produkt propagovat? • A jak neupa... více


Tvůrčí akt: Způsob bytí ve světě Tvůrčí akt: Způsob bytí ve světě Rick Rubin (p)

Legendární hudební producent, známý svou jedinečnou dovedností ukazovat druhým cestu ke zřídlu jejich tvořivosti, po mnohaletém úsilí předkládá čtenářům nádherně zpracovanou knihu, ve které se s námi dělí o hlubokou moud... více


Houževnatost – Síla vytrvalosti a vášně Houževnatost – Síla vytrvalosti a vášně Angela Duckworth

Chcete být úspěšní, ale zároveň chápete, že na vrchol žádné zkratky nevedou? Pak právě v odbornou veřejností i čtenáři oceňované Houževnatosti najdete ideálního průvodce, jak díky kombinaci vytrvalosti a vášně dosáhnout ... více

Autorovy knížky

Derek Thompson
americká, 1986
2017  71%Hitmakeři

Kniha Hitmakeři je v

Právě čtených5x
Přečtených44x
Čtenářské výzvě2x
Doporučených2x
Knihotéce24x
Chystám se číst62x
Chci si koupit18x
dalších seznamech1x