Webcopywriting pro samouky
Pavel Šenkapoun
![Webcopywriting pro samouky Webcopywriting pro samouky](https://www.databazeknih.cz/img/books/28_/280246/bmid_webcopywriting-pro-samouky-k1f-280246.jpg?v=1539035376)
Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle). Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová lama. S její pomocí si vybudujete přesvědčivou internetovou identitu, připravíte strategii pro webový obsah a napíšete produktové texty, které budou zákazníkům dávat smysl. Co víc potřebujete k podnikání v éře internetu? Jen kvalitní produkt, trochu odvahy a chuť komunikovat s lidmi. Všechno ostatní přijde samo. Webový copywriter a kreativec Pavel Šenkapoun zúročil své zkušenosti s psaním textů na zakázku a vytvořil knihu, která je v mnoha ohledech jedinečná. Svým osobitým stylem popisuje, co si před psaním textů na web a budováním svojí značky rozmyslet, jak zformulovat prodejní argumenty, zvolit cílovou skupinu, jak napsat headline nebo také, jaká by měla být správná struktura vašeho webu.... celý text
Přidat komentář
![flyingandie flyingandie](https://www.databazeknih.cz/img/users/empty.jpg?v=1446561771)
![1 z 5 1 z 5](img/content/points/1.png)
Za mě velké zklámání a ztracená příležitost. Pro člověka, který někdy v životě něco napsal, to nemá hodnotu vůbec žádnou. Jako návod psaní pro dummies také ne, jen zjistí, že než se mořit s nějakými poučkami, tak si raději rovnou zaplatím služby pana Šenkapouna.
![yerry yerry](https://www.databazeknih.cz/img/users/10_/1089/m_1089-34O.jpg?v=1463346182)
![3 z 5 3 z 5](img/content/points/3.png)
Kde sú tie časy, keď si počítačový nadšenec bastlil webové stránky obrazne povedané na kolene. Počnúc statickými stránkami, končiac rôznymi CMS resp. redakčnými systémami vrátane napĺňania ich obsahu. V dnešnej dobe sa už všetko atomizuje a špecializuje na jednotlivé segmenty s jediným úmyslom - predať.
Knižku som si prečítal so záujmom, keďže o webovom copywritingu som mal trochu skreslené predstavy. Túto problematiku autor osvetlil dostatočne, i keď väčšina vecí mi bola známa, len v iných súvislostiach. Zjednodušene povedané jedná sa o čistý marketing napasovaný na webové prostredie za jednoznačným účelom predaja. Od sloganu až po zázračné tlačítko "kúpiť". Čomu podlieha všetok obsah.
Sympatické je, že autor sa na nič nehrá a aj táto knižka mimo informačnej hodnoty slúži zároveň aj ako prezentácia autorom ponúkaných služieb, ktoré v knihe rozoberá. Priznáva to...
![LenysekC LenysekC](https://www.databazeknih.cz/img/users/empty.jpg?v=1446561771)
![5 z 5 5 z 5](img/content/points/5.png)
Čtivost na jedničku. Konkrétní, vtipné, úderné. O účinnosti rad poreferuju později.
edit: Zdá se, že i rady fungují na jedničku!
![zdendaz zdendaz](https://www.databazeknih.cz/img/users/22_/220770/m_220770-S3D.jpg?v=1516066104)
![5 z 5 5 z 5](img/content/points/5.png)
Dobrá kniha, ale spíše pro začátečníky. Autor má opravdu velký přehled a cituje hodně zdrojů, takže je kam dál sahat pro inspiraci.
Nejprve jsem sáhla po autorově novější knize - To nejlepší z Nejlepšího copywritera. Neoznačila bych se za úplného začátečníka, a byla jsem překvapená, kolik nových myšlenek mi kniha předala. Navíc s lehkostí a vtipem - ale pořád s hodnotou.
A když jsem četla Webcopywriting, byla jsem (opravdu mile) překvapená znova. Měla jsem strach z opakování témat, ale nic takového se nekonalo. Pokud začínáte s copy v rámci SEO vašeho webu, je Webcopywriting super volba, jak se zorientovat a ujasnit si, co a jak je potřeba udělat.