Telemarketing v praxi

Telemarketing v praxi https://www.databazeknih.cz/img/books/86_/86883/bmid_telemarketing-v-praxi-5s8-86883.png 5 1 1

Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen všem manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům. Velice praktická příručka od autorů s mnohaletými zkušenostmi je plná konkrétních rad, návodů, doporučení a reálných příkladů. V novém vydání najdete aktuální data a údaje z oboru a řadu nových zajímavých informací, jako např. nejčastější chyby při prezentaci produktu, základní typy dlužníků nebo nový pohled na využívání skriptu, a také zcela novou kapitolu, ve které se dozvíte, jak zvýšit efektivitu práce operátora využitím osobnostní typologie MBTI. Autoři v knize postupují od poskytování základních informací po telefonu přes aktivní prodej až po velmi specifické oblasti, jako je např. vymáhání pohledávek či telefonování v krizových situacích. Věnují se osobnosti telefonního operátora, faktorům úspěšnosti telemarketingu, struktuře telefonního hovoru, překonávání námitek či jednání s VIP klientelou. Druhá část knihy provází manažery výběrem pracovníků, jejich motivací, hodnocením, kontrolou a koučováním. Publikace obsahuje řadu praktických ukázek, grafů, telefonických skriptů, základní právní minimum a praktický slovníček pojmů.... celý text

Přidat komentář

tomas7353
07.03.2020 5 z 5

-VELICE KONSTRUKTIVNÍ ZPĚTNÁ VAZBA PRO PRÁCI OPERÁTORA-
Knihu jsem si pořídil když na mé dotazy v práci neexistovali odpovědi a musím napsat že tuto problematiku obsáhne obstojně (získáte ucelený pohled jak celá ta symfonie kolem funguje až mě překvapilo že popisovaná kostra celého byznysu je dost přesná i v našem externím callcentru) . Samozřejmě všechno jde ku předu a některé postupy mohou být překonané ale celkově jsem i díky této knize odcházel s velice slušnou reputací.
Já jsem spíše zastánce nulových mantinelů ale protože je Telekomunikace kouzelná a může být dost intenzivní, je uklidňující že tu cestu někdo prošel přede mnou. Obsahuje jak postup pro prodej tak následný servis včetně coll, ret, atd nemluvě i o psychické podpoře. Věci jsem si zkoušel hned v praxi a efekt byl opravdu cítit( použité strategie přebírali i ostatní operátoři) . Jako vstupní manuál je optimální protože opravdu ušetří spousty času a nervů nejen vám ale i klientům.

Štítky knihy

zákazníci

Autorovy další knížky

2021  84%Ať žije babička!
2011  100%Telemarketing v praxi
2023  73%Co ty na to, babičko?

Kniha Telemarketing v praxi je v

Přečtených1x
Knihotéce1x
Chystám se číst2x