Mrož pro kybernet

Mrož pro kybernet https://www.databazeknih.cz/img/books/99_/9936/bmid_mroz-pro-kybernet-Isa-9936.png 4 16 1

1. kniha série Smrtící gambit v Kraji divů. V okamžiku, kdy chce Cory Maddox zúročit roky práce na revolučním počítačovém systému Subspace, dostává zvláštní e-mail. Všechno se pro něho mění. Jeho život se ocitá v naprostém chaosu. Firma vlastnící Maddoxův patent je prodána a ten se ocitá na mizině. Alan Stark nabízí Corymu práci na speciálním výzkumném projektu v oblasti virtuální reality. Cory přijímá. Brzy zjistí, že na projektu není nic virtuálního. Naopak – Stark se přiblížil k ovládání struktury samotné reality. Cory netuší, jaký je Starkův hlavní cíl. Zároveň se mu začínají vybavovat podivné střípky jiného života. Ocitnul se uprostřed boje mezi dvěmi skupinami lidí, kteří dokážou používat „králičí díry“ v prostoru a času a přeskakovat tak do různých realit, osobností a životů. Ať už má klíč k možnosti měnit realitu kdokoliv, má moc stát se bohem – nebo ďáblem. Než Cory vstoupí do vražedné hry, musí si nejprve vzpomenout, na které straně vlastně stál… -- zdroj: legie.info --... celý text

Literatura světová Romány Sci-fi
Vydáno: , Banshies
Originální název:

The Cybernetic Walrus , 1995


více info...

Přidat komentář

ludek.n
08.08.2023 3 z 5

"Všechno, co si myslíte, že znáte, je špatně..." Když Cory Maddox dostal tuto zprávu, začala se jeho noční můra. Je v jeho životě něco opravdu skutečného, nebo jsou jeho vzpomínky pouze počítačem vygenerovaná virtuální realita? Jack L. Chalker nás v prvním díle trilogie Smrtící gambit v Kraji divů zavádí do světů, v nichž neexistuje žádná jistota, že nejsou pouze počítačovými programy, které lze, pokud člověk zná klíč, libovolně měnit. Zásadní otázkou, na niž hrdinové románu hledají odpověď, je, zda si člověk vůbec dokáže uvědomit, že nežije v reálném světě, ale pouze v simulaci. Je to trochu zmatené z hlediska cílů jednotlivých subjektů, ale jsme v prvním ze tří dílů tak je jasné, že autor nevyloží všechny své karty na stůl a neodkryje nám pozadí kybersvěta, v němž se vše odehrává. Na druhou stranu je nutno přiznat, že se mu daří poměrně nenásilně udržovat čtenáře v napětí a očekávání, co se z toho všeho vyklube. Bomba, bez které bych nemohl být, to není, ale jsem upřímně zvědavý na další rozvinutí zápletky.

Štítky knihy

virtuální realita

Autorovy další knížky

Jack Laurence Chalker
americká, 1944 - 2005
1996  79%Lilith: Had v trávě
2000  75%Mrož pro kybernet
2000  76%Půlnoc ve Studni duší
1996  81%Kerberos: Vlk ve stádu
2001  83%Charón: Drak před branami

Kniha Mrož pro kybernet je v

Přečtených22x
Čtenářské výzvě1x
Doporučených1x
Knihotéce44x
Chystám se číst12x
Chci si koupit1x