Reklama - Teorie, koncepce, modely ekniha

od:

nehodnoceno
Reklama - Teorie, koncepce, modely obálka knihy

KoupitKoupit eknihu

Monografie přinášející na 1200 normostranách vysoce odborného textu a četných obrazových příloh široký přehled specifické oblasti současné teorie reklamy. Zvláštní pozornost v každé z kapitol je věnována online komunikaci a reklamě. Kniha obsahuje jak vlastní výzkumy autorů, tak i výstupy stovek externích celosvětových výzkumů z této oblasti. Vhodné pro čtenáře hledající hlubší vhled do problematiky reklamy. K dispozici ve formátech Kindle, iBook i PDF....celý text

https://www.databazeknih.cz/img/books/45_/459547/reklama-teorie-koncepce-modely-vGH-459547.png
Žánr
Literatura česká, Literatura naučná, Ekonomie a obchod
Vydáno (ekniha), Vysoká škola informatiky a managementu v Rzeszowě
více informací...
Nahrávám...

Komentáře (0)

Kniha Reklama - Teorie, koncepce, modely

Štítky

reklama a propagace

Autor a jeho další knihy

Jaroslav Světlík
česká, 1949

všech 7 knih autora

Kniha Reklama - Teorie, koncepce, modely je v

Chystám se číst1x