Reklama - Teorie, koncepce, modely ekniha
od: Jaroslav Světlík
KoupitKoupit eknihu
Monografie přinášející na 1200 normostranách vysoce odborného textu a četných obrazových příloh široký přehled specifické oblasti současné teorie reklamy. Zvláštní pozornost v každé z kapitol je věnována online komunikaci a reklamě. Kniha obsahuje jak vlastní výzkumy autorů, tak i výstupy stovek externích celosvětových výzkumů z této oblasti. Vhodné pro čtenáře hledající hlubší vhled do problematiky reklamy. K dispozici ve formátech Kindle, iBook i PDF....celý text
https://www.databazeknih.cz/img/books/45_/459547/reklama-teorie-koncepce-modely-vGH-459547.pngŽánr | Literatura česká, Literatura naučná, Ekonomie a obchod |
Vydáno | 2017 (ekniha), Vysoká škola informatiky a managementu v Rzeszowě |
více informací... |
Štítky
Autor a jeho další knihy
- Reklama - Teorie, koncepce, modely 2017
- Marketing - cesta k trhu 1994
- Marketing školy 1996
- Marketingové řízení školy 2012
- Marketing - cesta k trhu 2005
- Marketing pro evropsky trh 2003
Kniha Reklama - Teorie, koncepce, modely je v
Chystám se číst | 1x |