Reklama - Teorie, koncepce, modely

Reklama - Teorie, koncepce, modely https://www.databazeknih.cz/img/books/45_/459547/bmid_reklama-teorie-koncepce-modely-vGH-459547.png 5 1 0

Monografie přinášející na 1200 normostranách vysoce odborného textu a četných obrazových příloh široký přehled specifické oblasti současné teorie reklamy. Zvláštní pozornost v každé z kapitol je věnována online komunikaci a reklamě. Kniha obsahuje jak vlastní výzkumy autorů, tak i výstupy stovek externích celosvětových výzkumů z této oblasti. Vhodné pro čtenáře hledající hlubší vhled do problematiky reklamy. K dispozici ve formátech Kindle, iBook i PDF.... celý text

5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
odpad  
0

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Štítky knihy

reklama a propagace

Autorovy další knížky

Jaroslav Světlík
česká, 1949
1994  100%Marketing - cesta k trhu
1996  100%Marketing školy
2012  0%Marketingové řízení školy
2005  80%Marketing - cesta k trhu
2017  100%Reklama - Teorie, koncepce, modely

Kniha Reklama - Teorie, koncepce, modely je v

Přečtených1x