Reklama je navoněná zdechlina

kniha od:


KoupitKoupit eknihu

Ostrá kritika současné reklamy z pera předního italského tvůrce reklamních kampaní, který prohlédl její zhoubné působení na lidský mozek.

https://www.databazeknih.cz/img/books/79_/7980/big_reklama-je-navonena-zdechlina-OHu-7980.jpg 4.137
Žánr:
Fejetony, eseje, Literatura faktu

Vydáno: , Slovart (ČR)
Originální název:

La pub est une charogne qui nous sourit, 1995


více info...
Nahrávám...

Komentáře (7)

Kniha Reklama je navoněná zdechlina

freejazz
14.12.2020

áno, reklama je navoňaná zdochlina. a ten kto tomu neverí, bude navždy odsúdený odolávať útokom zdivočeného Alzáčika:)

Kacennnka
03.11.2019

Nečekejte nic odbornýho, je to tak neodborný, jak jen to jde, ale dost to otevírá oči o tomhle konzumním světě a co si budeme, Toscani byl prostě týpek a každý, KAŽDÝ, se určitě někdy potkal s nějakou jeho kampaní. Pokud vás trochu zajímá reklama nebo PR, ale nechcete zabředávat do nějakých odborných složitostí, tohle je must-read. Amen.


JosefHorák
21.06.2017

Jak to vlastně bylo se svetry ;)

DivnýJanko
01.02.2016

videl niekto reklamu na chlieb? videl niekto reklamu na obyčajné maslo? už v samotnom názve je odpoveď: reKLAMa. Kniha výborná, no mám tušenie niekde okolo pravého ramena, že toto bude vydanie jediné a posledné. ;) že páni bábkovodiči?!

kadgam
02.03.2014

Zaujímavá kniha hodna prečítania.
Potešilo ma, že v reklame nemusia mlátiť všetkým kladivom do hlavy, ktorý produkt si majú kúpiť. Sú lepšie cesty ako propagovať kvalitu a nevtierať sa.

rakytnik
08.02.2013

Taky si vždycky říkáte, co nám to v těch reklamách hustí do hlavy...
A nakonec jako ovce všichni jdeme a stejně si to koupíme, aniž bychom věděli proč.
ANO, reklama je navoněná zdechlina.

Sorry - Lazy
20.01.2012

Nejen skvělá kritika reklamy, ale i zajímavý pohled na začátky a myšlení jednoho z nejrespektovanějších fotografů...