Politické kampaně, volby a politický marketing
Pavel Šaradín
nehodnoceno
Kniha čtenáři ukazuje několik aspektů, které se objevují na cestě mezi snahami politických stran získat co největší podíl na moci a voliči, kteří jim v tomto mohou pomoci, nebo naopak zavbránit. Příspěvky tak ve své většině zobrazují formy politické komunikace, jejichž zvládnutí patří k základním dovednostem politických aktérů 21. století.... celý text
Autorovy další knížky
2001 | Historické proměny pojmu ideologie |
2012 | Zastupitelé českých měst a obcí v evropské perspektivě |
2002 | Volby 2002. Analýza programů a výsledků ve volbách do Poslanecké sněmovny |
2003 | Desetiletí |
2007 | Politické kampaně, volby a politický marketing |
Kniha Politické kampaně, volby a politický marketing je v
Přečtených | 1x |
Knihotéce | 1x |